Період оскарження умов закупівлі - по 28-01-2024, 00:00
Вакуумний вимикач 35 кВ в комплекті з трансформаторами струму.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 958 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 29 580,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА" |
| ЄДРПОУ: | 31570412 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://www.ukrtransnafta.com |
| Контактна особа: | Богдана Фединець |
| Телефон: | +380322919948 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 01010, Україна, м. Київ,Київ, вул. Князів Острозьких, будинок 32/2 |
4 |
І. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у своїй пропозиції, підготовленій за формою Додатку 5 до Тендерної документації, некоректно зазначив умови оплати, а саме: «Авансовий платіж у розмірі 50% вартості Товару здійснюється Покупцем проти надання банківської гарантії повернення авансового платежу, у разі невиконання або неналежного виконання зобов'язань за Договором, протягом 10 (десяти) календарних днів з дати надання Постачальником банківської гарантії на підставі отриманого рахунку (рахунку-фактури) Постачальника; - Остаточний розрахунок за Товар здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання електронного первинного документа (видаткової накладної)». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 1.6.3 пункту 1.6 Розділу 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Згідно вимог до Тендерної документації Учасник повинен вказати всю інформацію по оплаті відповідно до пп. 1.6.3 п.1.6 Розділу 1 тендерної документації, а саме: - авансовий платіж у розмірі до 50% вартості Товару здійснюється Покупцем проти надання банківської гарантії повернення авансового платежу, у разі невиконання або неналежного виконання зобов'язань за Договором, протягом 10 (десяти) календарних днів з дати надання Постачальником банківської гарантії на підставі отриманого рахунку (рахунку-фактури) Постачальника; - подальші розрахунки здійснюються протягом 30 (ТРИДЦЯТИ) КАЛЕНДАРНИХ ДНІВ з дати підписання електронного первинного документа (видаткової накладної). Учасник повинен зазначити умови оплати відповідно до п.п.1.6.3 Розділу 1 тендерної документації, а також вказати конкретний розмір авансового платежу у відсотках в межах до 50% включно. IІ. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у довідці щодо наявності сервісного центру або сертифікованого персоналу на території України (надати сертифікат або лист з зазначенням назви сервісного центру, адресом та контактними телефонами) вих. 2024/0130-1 від 30.01.2024 не вказав назв сервісних центрів. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)(дозвільні документи)» Таблиці 2 Додатку 6 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати оновлену довідку щодо наявності сервісного центру або сертифікованого персоналу на території України (надати сертифікат або лист з зазначенням назви сервісного центру, адресом та контактними телефонами) із вказанням назв сервісних центрів.
І. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку на власному бланку Учасника від 29.01.2024 № 29/01, щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), але не вказав реєстраційний номер, контактну особу контрагента та номер договору. Також, у колонці «статус виконання» вказано «у роботі», що не відповідає вимогам тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 1.1 пункту 1 Таблиці 1 Додатку 6 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати Довідку на власному бланку Учасника (у разі наявності таких бланків) за формою, наведеною у п. 1.1. Таблиці 1 Додатку 6 до тендерної документації, що містить інформацію щодо виконання аналогічних договорів (не менше одного). Вимога щодо надання Учасником відповідних довідок за формою, наведеною вище, може бути запропонована як зразок для відображення затребуваної інформації, що надається у вигляді довідок довільної форми. У довідці довільної форми вказати ВСЮ НЕОБХІДНУ інформацію, зазначену у зразку. IІ. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасник, в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, зазначених у довідці від 29.01.2024 №29/01, надав скан-копію «Угоди про постачання» (файл страници из ESP PO 154-UCEM-1810-132_FE-підписано.pdf), але запропонована угода надана не у повному об’ємі. Зазначена у довідці від 29.01.2024 № 29/01, щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) інформація щодо вказаного предмету договору, дати укладання та строку дії договору до 31.12.2024р. не міститься у наданому документі. Також, Учасником жодним чином не підтверджено ПОВНЕ виконання договору, у відповідності до вимог тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 1.2 пункту 1 Таблиці 1 Додатку 6 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.2. В якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, зазначених у довідці, надати скан-копії наступних документів: а) скан-копія не менше, ніж одного повністю виконаного договору (з додатками до нього), вказаного у довідці щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(-их) договору(-ів) (далі у цьому пункті – Договір) (далі у цьому пункті – Договір); При цьому такий договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»); б) скан-копія Документу (на вибір Учасника), що підтверджує повне виконання Договору: • акт (акти) прийому-передачі товарів за цим Договором, якщо такий (такі) передбачено умовами Договору; • видаткова накладна (видаткові накладні) за цим Договором, якщо така (такі) передбачено умовами Договору; • інший аналогічний документ (інші аналогічні документи), що підтверджує виконання Договору, якщо такий передбачено умовами цього Договору. При цьому такі документи можуть надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), які можуть бути належним чином заретушовані); в) у разі надання учасником у своїй пропозиції документів по п.1.2 а) і п.1.2 б) без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені учасником як комерційна таємниця, учасник надає скан-копії відгуку (-ів) від підприємства – замовника за Договором (далі за текстом – Відгук), який надається для підтвердження повного виконання аналогічного(-их) договору(-ів). Відгук має містити наступну інформацію: дату видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного Договору, а також інформацію про повне виконання договору. У разі надання учасником у своїй пропозиції документів по п.1.2 а) і п.1.2б) із зазначенням вартісних показників, Відгук надається за бажанням. За наявності різниці у вартісних показниках, наведених у документах, що надаються згідно з п.1.2 а) і п.1.2 б) на підтвердження повністю виконаного аналогічного договору, надання Відгуку є обов’язковим. У разі, якщо умовами Договору не передбачено надання акту (актів) прийому-передачі товарів, видаткової накладної (видаткових накладних), інших аналогічних документів, що підтверджують повне виконання Договору, надання Відгуку є обов’язковим. IІІ. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у своїй пропозиції, підготовленій за формою Додатку 5 до тендерної документації (назва файлу: «Додаток 5.pdf») некоректно зазначив умови оплати, а саме: «50% передплата, 50% - відтермінування платежу 30 днів», що не у повній мірі підтверджує вимоги пп.1.6.3 п.1.6 Розділу 1 до тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 1.6.3 пункту 1.6 Розділу 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Згідно вимог до Тендерної документації Учасник повинен вказати всю інформацію по оплаті відповідно до пп. 1.6.3 п.1.6 Розділу 1 тендерної документації, а саме: - авансовий платіж у розмірі до 50% вартості Товару здійснюється Покупцем проти надання банківської гарантії повернення авансового платежу, у разі невиконання або неналежного виконання зобов'язань за Договором, протягом 10 (десяти) календарних днів з дати надання Постачальником банківської гарантії на підставі отриманого рахунку (рахунку-фактури) Постачальника; - подальші розрахунки здійснюються протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання електронного первинного документа (видаткової накладної). Учасник повинен зазначити умови оплати відповідно до п.п.1.6.3 Розділу 1 тендерної документації із вказанням конкретного розміру авансового платежу у відсотках. ІV. Перелік виявлених невідповідностей: У наданій тендерній пропозиції Учасник не надав скан-копії сертифікатів ІSО 9001, ІSО 14001, OHSAS 18001 або ISO 45001 виробника трансформаторів струму та ISO 14001, OHSAS 18001 або ISO 45001 виробника вимикачів та не надав скан-копії підтвердження наявності сервісного центру або сертифікованого персоналу на території України (надати сертифікат або лист з зазначенням назви сервісного центру, адресом та контактними телефонами). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)(дозвільні документи)» Таблиці 2 Додатку 6 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати: - скан-копії копії сертифікатів ІSО 9001, ІSО 14001, OHSAS 18001 або ISO 45001 виробника (-ів) запропонованого обладнання (якщо документи викладені іншою мовою, ніж українська, то такий документ має супроводжуватись автентичним перекладом на українську мову); - скан-копію підтвердження наявності сервісного центру або сертифікованого персоналу на території України (надати сертифікат або лист з зазначенням назви сервісного центру, адресом та контактними телефонами). V. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав лист щодо незастосування санкції 29/04 від 29.01.2024 (назва файлу: «лист про незастосування санкцій.pdf»), у змісті якого не викладена в повній мірі запитувана в ч.1 п.п. 3.6.4. пункту 3.6. розділу 3 Таблиці 2 Додатку 6 до тендерної документації інформація, в т.ч. не зазначено виробників Товару. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ч.1 пункту «п.п. 3.6.4. пункту 3.6. розділу 3» Таблиці 2 Додатку 6 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати оновлену довідку із вказанням усієї необхідної інформації у відповідності до вимоги ч.1 пункту «п.п. 3.6.4. пункту 3.6. розділу 3» Таблиці 2 Додатку 6 до тендерної документації, а саме: Учасник надає лист/довідку в довільній формі щодо не застосування до Учасника (вказати найменування, код ЄДРПОУ (реєстраційний номер для нерезидента) або кінцевого бенефіціарного власника, члену або учасника (акціонера) юридичної особи - учасника процедури закупівлі та виробника (-ів) Товару (вказати найменування виробника (-ів), код ЄДРПОУ (реєстраційний номер для нерезидента) та/або до країни походження Товару (вказати країну) обмежувальних заходів (санкцій) відповідно до Закону України "Про санкції", та/або санкцій, застосованих уповноваженими міжнародними організаціями – ООН, Європейського союзу, та/або санкцій, введених в дію уповноваженими на те органами влади Сполучених Штатів Америки, Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії, Канади.
І. Перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку від 11.12.2023 №545 щодо наявності документального підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), але не вказав, контактну особу із зазначенням номеру телефону та номер договору. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 1.1 пункту 1 Таблиці 1 Додатку 6 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати Довідку на власному бланку Учасника (у разі наявності таких бланків) за формою, наведеною у п. 1.1. Таблиці 1 Додатку 6 до тендерної документації, що містить інформацію щодо виконання аналогічних договорів (не менше одного). Вимога щодо надання Учасником відповідних довідок за формою, наведеною вище, може бути запропонована як зразок для відображення затребуваної інформації, що надається у вигляді довідок довільної форми. У довідці довільної форми вказати ВСЮ НЕОБХІДНУ інформацію, зазначену у зразку. ІІ. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник у своїй пропозиції, підготовленій за формою Додатку 5 до Тендерної документації, некоректно зазначив умови оплати, а саме: «Авансовий платіж у розмірі до 50% вартості Товару, 50% протягом 10 (десяти) календарних днів з дати підписання електронного первинного документа (видаткової накладної)», що не відповідає вимогам Тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: підпункт 1.6.3 пункту 1.6 Розділу 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Згідно вимог до Тендерної документації Учасник повинен вказати всю інформацію по оплаті відповідно до пп. 1.6.3 п.1.6 Розділу 1 тендерної документації, а саме: - авансовий платіж у розмірі до 50% вартості Товару здійснюється Покупцем проти надання банківської гарантії повернення авансового платежу, у разі невиконання або неналежного виконання зобов'язань за Договором, протягом 10 (десяти) календарних днів з дати надання Постачальником банківської гарантії на підставі отриманого рахунку (рахунку-фактури) Постачальника; - подальші розрахунки здійснюються протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання електронного первинного документа (видаткової накладної). Учасник повинен зазначити умови оплати відповідно до п.п.1.6.3 Розділу 1 тендерної документації, а також вказати КОНКРЕТНИЙ РОЗМІР авансового платежу У ВІДСОТКАХ в межах до 50% включно. ІІІ. Перелік виявлених невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції Учасник не надав скан-копії сертифікатів ІSО 9001, ІSО 14001, OHSAS 18001 або ISO 45001 виробника трансформаторів струму та ІSО 14001, OHSAS 18001 або ISO 45001 виробника вимикачів. 2. У складі тендерної пропозиції Учасник не надав скан-копію підтвердження наявності сервісного центру або сертифікованого персоналу на території України (надати сертифікат або лист з зазначенням назви сервісного центру, адресом та контактними телефонами). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби)(дозвільні документи)» Таблиці 2 Додатку 6 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати: 1. скан-копії копії сертифікатів ІSО 9001, ІSО 14001, OHSAS 18001 або ISO 45001 виробника (-ів) запропонованого обладнання (якщо документи викладені іншою мовою, ніж українська, то такий документ має супроводжуватись автентичним перекладом на українську мову); 2. скан-копію підтвердження наявності сервісного центру або сертифікованого персоналу на території України (надати сертифікат або лист з зазначенням назви сервісного центру, адресом та контактними телефонами). ІV. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав довідку щодо незастосування обмежувальних заходів (санкцій) (назва файлу: «Обмежувальні заходи АВМ АМПЕР довідка.pdf»), у змісті якої не викладена в повній мірі запитувана в ч.1 п.п. 3.6.4. пункту 3.6. розділу 3 Таблиці 2 Додатку 6 до тендерної документації інформація, в т.ч. зазначені не всі виробники Товару. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: ч.1 пункту «п.п. 3.6.4. пункту 3.6. розділу 3» Таблиці 2 Додатку 6 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Надати оновлену довідку із вказанням усієї необхідної інформації у відповідності до вимоги ч.1 пункту «п.п. 3.6.4. пункту 3.6. розділу 3» Таблиці 2 Додатку 6 до тендерної документації, а саме: Учасник надає лист/довідку в довільній формі щодо не застосування до Учасника (вказати найменування, код ЄДРПОУ (реєстраційний номер для нерезидента) або кінцевого бенефіціарного власника, члену або учасника (акціонера) юридичної особи - учасника процедури закупівлі та виробника (-ів) Товару (вказати найменування виробника (-ів), код ЄДРПОУ (реєстраційний номер для нерезидента) та/або до країни походження Товару (вказати країну) обмежувальних заходів (санкцій) відповідно до Закону України "Про санкції", та/або санкцій, застосованих уповноваженими міжнародними організаціями – ООН, Європейського союзу, та/або санкцій, введених в дію уповноваженими на те органами влади Сполучених Штатів Америки, Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії, Канади.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону / найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
І. Перелік виявлених невідповідностей: У наданій учасником тендерній пропозиції не надано скан-копії ІSО 14001, OHSAS 18001 або ISO 45001 виробника запропонованого обладнання Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт «Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби), (дозвільні документи) Таблиці 2 Додатку 6 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати у складі своєї пропозиції: - скан-копії копії сертифікатів ІSО 9001, ІSО 14001, OHSAS 18001 або ISO 45001 виробника (-ів) запропонованого обладнання (якщо документи викладені іншою мовою, ніж українська, то такий документ має супроводжуватись автентичним перекладом на українську мову). ІІ. Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав довідку щодо незастосування санкції від 31.01.2024 № 010509/5, у змісті якої не викладена в повній мірі запитувана в ч.1 пункту «п.п. 3.6.4. пункту 3.6. розділу 3» Таблиці 2 Додатку 6 до тендерної документації інформація, в т.ч. зазначені не всі виробники Товару. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Частина 1 пункту «п.п. 3.6.4. пункту 3.6. розділу 3» Таблиці 2 Додатку 6 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник надає лист/довідку в довільній формі щодо не застосування до Учасника (вказати найменування, код ЄДРПОУ (реєстраційний номер для нерезидента) або кінцевого бенефіціарного власника, члену або учасника (акціонера) юридичної особи - учасника процедури закупівлі та виробника (-ів) Товару (вказати найменування виробника (-ів), код ЄДРПОУ (реєстраційний номер для нерезидента) та/або до країни походження Товару (вказати країну) обмежувальних заходів (санкцій) відповідно до Закону України "Про санкції", та/або санкцій, застосованих уповноваженими міжнародними організаціями – ООН, Європейського союзу, та/або санкцій, введених в дію уповноваженими на те органами влади Сполучених Штатів Америки, Сполученого Королівства Великої Британії та Північної Ірландії, Канади.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.