Період оскарження умов закупівлі - по 04-02-2024, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-02-2024, 00:00
ПРОТОКОЛ № 2/1 від 17.01.2024 про затвердження річного плану закупівель
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 414 728,00 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 7 073,64 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Регіональна філія "Одеська залізниця" ПАТ "Укрзалізниця" |
| ЄДРПОУ: | 40081200 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Сурдуленко Наталя Валеріївна |
| Телефон: | 380487272761 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна, Одеська область,Одеса, Україна, м. Одеса, вул. Пантелемонівська 19 |
3 |
Шановний учасник! У складі поданої тендерної пропозиції за процедурою закупівлі виявлено невідповідність інформації у наданих документах, а саме: 1. Перелік невідповідностей. • у наданій учасником довідці «Цінова пропозиція» зазначені дані (Гарантійні строки, розмір відсотку ПДВ та строк дії тендерної пропозиції) не у відповідності до вимог Додатку №5 тендерної документації. 2. Посилання на пункти тендерних вимог, яким суперечать вказані невідповідності. - інструкція щодо заповнення «Цінова пропозиція» Додатку №5 тендерної документації. 3. Перелік документів чи інформації, які учасник має надати, щоб виправити невідповідності та продовжити приймати участь у тендері: - Виправлену довідку «Цінова пропозиція» з заповненням у відповідності до вимог Таблиці 1 тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.