Період оскарження умов закупівлі - по 15-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 15-12-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 337 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 685,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 10 110,00 UAH |
Замовник: | Відділ освіти Бородянської селищної ради |
ЄДРПОУ: | 43078651 Досьє YouControl |
Сайт: | http://otg.osvitabor.gov.ua |
Контактна особа: | Бадічко Юлія Василівна |
Телефон: | +380457751241 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 07801, Україна, Київська область,селище міського типу Бородянка, вулиця Центральна 226 |
8 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей протягом 24 годин Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. за № 1178, із змінами та доповненнями (далі – Постанова №1178) та частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Згідно абзацу 5 частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації по процедурі ВІДКРИТІ ТОРГИ (з особливостями) на закупівлю товару: Дизельний генератор за кодом ДК 021:2015 – 31120000-3 Генератори, затвердженої протоколом уповноваженої особи Бадічко Ю.В. № 09/12/23-002 від 09 грудня 2023р (далі - Тендерна документація) встановлено, що учасники надають тендерну пропозицію, згідно з Додатком 1 до тендерної документації; Згідно абзацу 9 частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено, що учасники надають копію статуту або іншого установчого документу в останній редакції та опис з кодом доступу до сканкопії установчого документу учасника на офіційному сайті Міністерства юстиції України. у випадку, якщо учасник діє на підставі модельного статуту необхідно надати рішення про створення учасника, копію рішення чи протоколу уповноваженого органу управління юридичної особи про перехід на діяльність на підставі модельного статуту та лист пояснення про здійснення діяльності на підставі модельного статуту; Пунктом 40 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.11.2022 за №1178 встановлено, що не підлягає розкриттю інформація, що обґрунтовано визначена учасником як конфіденційна, у тому числі інформація, що містить персональні дані. Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, і документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей. Частиною 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Пунктом 5.1. частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено, що на підтвердження кваліфікаційного критерію щодо наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати: 5.1.1. Довідку, складену в довільній формі, яка містить інформацію про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, що передбачається використовуватися під час поставки товару, який є предметом закупівлі. Така довідка обов’язково повинна містити інформацію про наявність в учасника складського/виробничого приміщення (нежитлового приміщення), а також транспортного засобу (вантажного або напіввантажного). 5.1.4. На підтвердження наявності складського/виробничого приміщення (нежитлового приміщення/будинку/будівлі/споруди) інформація про яке (які) зазначається у довідці згідно підпункту 5.1.1. пункту 5 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції до тендерної документації, Учасник повинен надати у складі пропозиції: - документи, що підтверджують право власності (свідоцтво про право власності або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно або свідоцтво про право на спадщину або інший документ, виданий уповноваженим органом про право власності); АБО - договір оренди**/суборенди** складського/виробничого приміщення (нежитлового приміщення/будинку/будівлі/споруди) ** - договір повинен бути чинним, не менше аніж строк поставки товарів, визначений цією документацією. Частиною 2 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено, Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення пропозиції, яке має бути подане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії розмір якої складає 3 % очікуваної вартості закупівлі, яка подається учасником в електронному форматі з накладанням КЕП банка – гаранта. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена у відповідності до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції» від 14.12.2020 року №2628. Електронна банківська гарантія повинна містити усі реквізити, які передбачені Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, яке затверджене постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 року № 639. Якщо зміст наданої учасником гарантії містить посилання на укладений між учасником та Банком-гарантом договір, згідно якого учаснику надається відповідна гарантія, копія такого договору має бути надана у складі пропозиції. Строк дії забезпечення пропозиції повинен бути не меншим строку дії пропозиції, тобто не менше 90 календарних днів з дати розкриття пропозицій, про що учасником у складі пропозиції надається гарантійний лист. Разом із банківською гарантією учасник надає документ, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії, довідку банку про те, що покриття розміщене на весь строк дії забезпечення, копією платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів в покриття забезпечення. Копія чинної банківської ліцензії, виданої Національним банком України для банківської установи, що надає гарантію, копія документу, який підтверджує повноваження відповідної посадової (службової) особи банку, на ім’я якої видано відповідний електронний підпис, який накладено на файл гарантії. Документи мають бути надані у складі тендерної пропозиції у вигляді pdf-формату файла. Кошти, що надійшли як забезпечення пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань). Разом з електронною банківською гарантією Учасник надає документ(и), що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, які повинні бути подані у вигляді сканованого оригіналу чи сканованої копії, завіреної банком. Зазначені документи надаються з врахуванням положень Закону України «Про захист персональних даних». Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником. Частиною 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено, що на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» тендерна пропозиція повинна містити письмову згоду на доступ та обробку персональних даних від усіх осіб, чиї персональні дані надаються у складі тендерної пропозиції Учасника (лист-згода, складений у довільній формі, за особистим підписом особи, що надає відповідну згоду). Підпунктом 5.3.4. пункту 5.3. частини 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено, що учасники надають позитивні листи-відгуки щодо виконання кожного аналогічного договору зазначеного в довідці. У відгуку повинно бути зазначено вихідний номер та дата видачі листа-відгуку, номер та дата укладеного договору, предмет договору, сума договору, строк дії договору та інформація щодо фактів виявлення або не виявлення недоліків щодо якості та строків виконання договору, датований 2023 роком, завірений підписом та печаткою (у разі її використання), замовника з яким було укладено аналогічний договір. Згідно абзацу 12 частини 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації встановлено, що учасники надають реєстр наданих документів тендерної пропозиції. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АГЕНТ ТРЕЙД" #43500579 (далі – Учасник 2) в процедурі відкритих торгів з особливостями на закупівлю товару: Дизельний генератор за кодом ДК 021:2015 – 31120000-3 Генератори, ідентифікатор закупівлі: UA-2023-12-09-001680-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме: Учасник 2 надав заповнену не за формою «Тендерна пропозиція» згідно із Додатком №1 до тендерної документації, оскільки юридична адреса не містить всі реквізити (місцезнаходження, згідно виписки/витягу з єдиного державного реєстру юридичних осiб, фiзичних осiб-пiдприємцiв та громадських формувань, а саме: не зазначено вірного номеру телефону та адреси електронної пошти, що не відповідає вимогам встановленим в самій формі тендерної пропозиції (Вимога: * реквізити (місцезнаходження, згідно виписки з єдиного державного реєстру юридичних осiб, фiзичних осiб-пiдприємцiв та громадських формувань; телефон, факс, електронна адреса), в тому числі змінена інформація в що подається в формі таблиці та відповідно не відповідає застереженню встановленому в даному додатку №1 до Тендерної документації за яким встановлено, що Учасник 2 не повинен відступати від змісту даної форми; Учасник 2 не надав рішення про створення учасника; Учасник 2 не надав на складське та офісне приміщення договір оренди**/суборенди** складського/виробничого приміщення (нежитлового приміщення/будинку/будівлі/споруди); Учасник 2 не надав виписку, видану банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії; Учасник 2 не надав всіх письмових згод на доступ та обробку персональних даних від усіх осіб, чиї персональні дані надаються у складі тендерної пропозиції Учасника (лист-згода, складену у довільній формі, за особистим підписом особи, що надає відповідну згоду). Учасник 2 надав позитивні листи-відгуки до кожного аналогічного договору зазначеного в довідці, при цьому позитивний відгук за вих. №26 від 15.03.2023 року не містить всю інформацію, що вимагалась Тендерною документацією, а саме: відсутня інформація щодо строку дії договору. Згідно пункту 44 Постанови №1178 та частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учаснику 2 необхідно завантажити виправлені документи шляхом завантаження в електронну систему протягом 24 годин.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.