Період оскарження умов закупівлі - по 12-12-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-12-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 304 700,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 6 523,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
ЄДРПОУ: | 37448113 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Тройко Любов Миколаївна |
Телефон: | 380445641395, 380445631724 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 02091, Україна, Київська область,Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
5 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Учасником надано скан-копію оригіналу довідки виданої Головним Управлінням ДПС у м. Києві щодо відкритих рахунків у банках та інших фінансових установах, яка не містить інформацію щодо вихідного номеру, дати та не завірена печаткою, що не відповідає вимогам п.п1.1.10 п.1 ч1. розділу ІІІ тендерної документації. 2. На виконання вимог п.п1.1.9 п.1 ч1. розділу ІІІ тендерної документації учасником надана скан-копія оригіналу заповненої та підписаної тендерної пропозиції за формою, наведеною у Додатку № 4 до цієї тендерної документації, проте, в наданій формі тендерної пропозиції не міститься інформація, щодо назви товару, який безпосередньо пропонується учасником, у відповідності до порівняльної таблиці. Прошу надати документи, які усувають всі вищезазначені невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.