Період оскарження умов закупівлі - по 29-11-2023, 00:00
Закупівля проводиться відповідно до пункту 10 собливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме здійснення закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених особливостями. Зміни до плану проведено відповідно до потреби. Повідомлення про зміни до кошторису на 2023 рік № 308
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 210 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 050,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ЕНЕРГЕТИЧНА МИТНИЦЯ |
ЄДРПОУ: | 44029610 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Березкіна Інна |
Телефон: | 0958857598 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 04215, Україна, м. Київ,м. Київ, вул. Світлицького, 28 А |
2 |
Враховуючи пункт 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування від 12.10.2022 № 1178 прийнято рішення Уповноваженої особи від 05 грудня 2023 року про розміщення повідомлення про усунення невідповідності в інформації та/або документах наданих Товариством з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВИЙ ДІМ СВІТЛОТЕХНІКА". Перелік виявлених невідповідностей: 1. Учасник Товариством з обмеженою відповідальністю "ТОРГОВИЙ ДІМ СВІТЛОТЕХНІКА" у складі тендерної пропозиції не надано документи що засвідчують власність Учасника на приміщення (офіс), в якому розташовується учасник, або договір оренди на приміщення (офіс), в якому фактично розташовується учасник, з терміном дії не менше ніж до кінця 2023 року. Також Учасник надав догвір оренди складського приміщення не у повному обсязі (відповідно до пункту 2.1 договору. Невідємною частиною договору є акт приймання-передачі). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: «Учасник має надати документи, що засвідчують власність Учасника на приміщення (офіс), в якому розташовується учасник, або договір оренди на приміщення (офіс), в якому фактично розташовується учасник, з терміном дії не менше ніж до кінця 2023 року. Учасник повинен мати складське приміщення де розміщений товар що пропонується (на підтвердження надати документи на право власності, договір оренди, тощо чинні мінімум до кінця 2023 року)». Дана вимога розміщена в п. 1 таблиці на сторінці 1, Дадатку 1 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати документи що засвідчують власність Учасника на приміщення (офіс), в якому розташовується учасник, або договір оренди на приміщення (офіс), акт приймання передачі до договору оренди нерухомого майня від 30.12.2020 № б.н. 2. Учасник Товариство з обмеженою відповідальністю " ТОРГОВИЙ ДІМ СВІТЛОТЕХНІКА " у складі тендерної пропозиції не надав документи, які підтверджують трудові відносини з учасником або інші документи, на підставі яких будуть залучатись працівники щодо заступника директора Чоп Д.С., менеджера зі збуту Скоморох Н.В., також у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 01.12.2023 № 0112-1 відсутня інформація про директора. З наданих документів випливає, що парво підпису (договір, видаткові, акти приймання-передавання) має лише директор, тому інформація про директора повинна бути в довідці. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Учасник повинен « Надати довідку про працівників, які будуть задіяні в проведенні ремонту по даній закупівлі. Документи, які підтверджують трудові відносини з учасником або інші документи, на підставі яких будуть залучатись працівники». Дана вимога розміщена в п. 3 таблиці на ст. 1 Додатку 1 до тендерної документації. Учасник повинен надати довідку про працівників, які будуть задіяні в даній закупівлі. Документи, які підтверджують трудові відносини з учасником або інші документи, на підставі яких будуть залучатись працівники. 3. Учасником Товариством з обмеженою відповідальністю " ТОРГОВИЙ ДІМ СВІТЛОТЕХНІКА " у складі тендерної пропозиції не надано документи, які підтверджують факт звітування до контролюючих органів стосовно результатів господарської діяльності субєкта господарювання за останній звітний період. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Дана вимога розміщена в п.9 ст.10 Додатку 1 до тендерної документації «Надати документи, які підтверджують факт звітування до контролюючих органів стосовно результатів господарської діяльності субєкта господарювання за останній звітний період». Учасник повинен надати документи, які підтверджують факт звітування до контролюючих органів стосовно результатів господарської діяльності субєкта господарювання за останній звітний період.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.