Період оскарження умов закупівлі - по 25-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 25-11-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 28-11-2023, 00:00
Дизель-генераторна установка (2 штуки)
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 930 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 9 300,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПІЩАНКА-ВОДОКАНАЛ" |
| ЄДРПОУ: | 35150649 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | П'ятківський В'ячеслав Іванович |
| Телефон: | 380971103006 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 24700, Україна, Вінницька область,Піщанський район, селище міського типу Піщанка, ВУЛИЦЯ ЦЕНТРАЛЬНА, будинок 1 |
5 |
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей до закупівлі UA-2023-11-20-009524-a щодо учасника – ТОВ "АЛЕАНДА І К" Замовником було розглянуто тендерну пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЕАНДА І К" (далі – Учасник) щодо закупівлі Дизель-генераторної установки (UA-2023-11-20-009524-a). Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. А саме: 1. Розділом 1Додатка 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі». Учасник повинен підтвердити згідно з цим розділом, зокрема: - Пункт 1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Згідно з підпунктом 1.1.3 пункту 1 розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації вимагається надати, зокрема: «лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору 2. У складі тендерної пропозиції Учасника відсутній лист-відгук або рекомендаційний лист від контрагента згідно з аналогічним договором. 3. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно додати у строк, визначений Особливостями лист-відгук або рекомендаційний лист від контрагента згідно з аналогічним договором.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.