Період оскарження умов закупівлі - по 20-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 20-11-2023, 00:00
1) Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників та усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником повинні бути викладені українською мовою. (детальніше у тендерній документації’). 2) Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) Не вимагається.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 82 436,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 412,18 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Національний юридичний університет імені Ярослава Мудрого |
ЄДРПОУ: | 02071139 Досьє YouControl |
Сайт: | http://nlu.edu.ua |
Контактна особа: | Аріадна Царук |
Телефон: | +380577041140 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 61024, Україна, Харківська область,м. Харків, вул. Пушкінська, 77 |
0 |
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника – ТОВ "МПКА-УКРАЇНА", виявлені невідповідності в інформації та документах пропозиції. В порядку, передбаченому пунктом 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості) та відповідно до пункту 1.9 підрозділу 1 розділу 6 Тендерної документації замовник розміщує дане повідомлення з вимогою усунути невідповідності в інформації та документах пропозиції ТОВ "МПКА-УКРАЇНА" щодо закупівлі: провід ПВС 3х1,5, провід ПВС 3х2,5, провід ПВС 4х1,5, код за ДК 021:2015 - 31320000-5 Електророзподільні кабелі. 1) Перелік виявлених невідповідностей: учасником надано файл «Заява учасника.pdf», де міститься заповнена та підписана форма «ЗАЯВА УЧАСНИКА» Вих № 600/23 від 17.11.2023 року, складена не у відповідності до форми, наведеної у Додатку №3 до тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: на вимогу підпункту 1.1.6 пункту 1.1 підрозділу 1 розділу 3 тендерної документації учасник повинен надати заповнену та підписану форму «ЗАЯВА УЧАСНИКА» відповідно до Додатку №3 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник повинен надати заповнену та підписану форму «ЗАЯВА УЧАСНИКА» відповідно до Додатку №3 до тендерної документації. 2) Перелік виявлених невідповідностей: учасником надано файл «Наявність досвіду.pdf», де міститься ДОВІДКА про виконання аналогічного договору Вих.№ 604/23 від 17.11.2023 р., проте у колонці «Предмет договору (закупівлі) та обсяг постачання товару» учасником не зазначено назву предмету договору (закупівлі), як це визначено в пункту 1.2 договору №94/21 від 12 жовтня 2021 р, (файл «94 21 договір.pdf»), наданому учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме «Кабелі електричні». Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: на вимогу підпункту 6.2.1 пункту 6.2 підрозділу 6 розділу 3 тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: - заповнену довідку у формі, наведеній нижче, про наявність у учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. ДОВІДКА про виконання аналогічного договору № п/п Найменування замовника, з яким було укладено договір, його код ЄДРПОУ, місцезнаходження та контактний телефон, прізвище, ім’я, по батькові та посада контактної особи замовника Предмет договору (закупівлі) та обсяг постачання товару Ціна договору (загальна вартість) Номер та дата укладання договору та строк (термін) його дії 1… _____________ ________________ ______________ (посада) (підпис) (ПІБ) На підтвердження виконання аналогічного за предметом закупівлі договору учасник повинен надати оригінал чи засвідчену підписом уповноваженої особи учасника копію виконаного аналогічного договору з усіма додатками, зазначеного ним у довідці, з оригіналом (оригіналами) чи із засвідченою (засвідченими) копією (копіями) відповідних актів приймання-передачі або видаткових накладних або інших документів, що підтверджують виконання такого договору. Аналогічним договором відповідно до умов цієї тендерної документації є договір, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо постачання проводу ПВС. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник повинен у колонці «Предмет договору (закупівлі) та обсяг постачання товару» зазначити назву предмету договору (закупівлі), як це визначено в пункту 1.2 договору №94/21 від 12 жовтня 2021 р, (файл «94 21 договір.pdf»), наданому учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного аналогічного за предметом закупівлі договору
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАБЛЕКС - УКРАЇНА", виявлені невідповідності в інформації та документах пропозиції. В порядку, передбаченому пунктом 43 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості) та відповідно до пункту 1.9 підрозділу 1 розділу 6 Тендерної документації замовник розміщує дане повідомлення з вимогою усунути невідповідності в інформації та документах пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАБЛЕКС - УКРАЇНА" щодо закупівлі: провід ПВС 3х1,5, провід ПВС 3х2,5, провід ПВС 4х1,5, код за ДК 021:2015 - 31320000-5 Електророзподільні кабелі. 1) Перелік виявлених невідповідностей: учасником надано файл «4.Заява учасника.pdf», де міститься заповнена та підписана форма «ЗАЯВА УЧАСНИКА» Вих № 21/11-4 від 21 листопада 2023 року. В пункті 7 форми «Заява учасника» - «7. Відомості про керівника учасника-юридичної особи (прізвище, ім`я, по батькові, посада, контактний телефон)» учасником зазначено «Директор комерційний Крикунов Максим Олегович». Відповідно до інформації, що міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у графі «Відомості про керівника юридичної особи, про інших осіб, які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, подавати документи для державної реєстрації тощо: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дані про наявність обмежень щодо представництва юридичної особи» зазначено: «ПШЕНИЧНЮК ЮРІЙ ВІКТОРОВИЧ (Повноваження згідно Статуту) - керівник». Тобто, керівником визначено саме ПШЕНИЧНЮКА ЮРІЯ ВІКТОРОВИЧА, а не Крикунова Максима Олеговича. Крім того, у пункті 8 форми «Заява учасника» не вказано посаду особи уповноваженої підписувати тендерну пропозицію від імені учасника та у пункті 9 форми «Заява учасника» не вказано посаду особи, уповноваженої підписувати договір про закупівлю за результатами процедури. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: на вимогу підпункту 1.1.6 пункту 1.1 підрозділу 1 розділу 3 тендерної документації учасник повинен надати заповнену та підписану форму «ЗАЯВА УЧАСНИКА» відповідно до Додатку №3 до тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник повинен надати заповнену форму «ЗАЯВА УЧАСНИКА» відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, де у пункту 7 буде зазначено відомості про керівника учасника-юридичної особи (прізвище, ім`я, по батькові, посада, контактний телефон), у пункті 8 «Заява учасника» буде зазначено посаду особи уповноваженої підписувати тендерну пропозицію від імені учасника та у пункті 9 «Заява учасника» буде зазначено посаду особи уповноваженої підписувати договір про закупівлю.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.