Період оскарження умов закупівлі - по 11-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-11-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 14-11-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 306 248,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 1 531,24 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ЧОРНУХИНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
| ЄДРПОУ: | 04384279 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://chornuhynska-gromada.gov.ua/ |
| Контактна особа: | Юлія Михайліченко |
| Телефон: | +380534052251 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 37100, Україна, Полтавська область,Чорнухинський р-н., смт. Чорнухи, вул. Центральна, буд. 39 |
4 |
І. Перелік виявлених невідповідностей: довідка щодо раніше укладеного договору із цим самим замовником вих.№27 від 13.11.2023 р. не відповідає вимогам тендерної документації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: додаток 2 до тендерної документації - на виконання вимоги п. 47 Особливостей, учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що учасник має/не має досвіду співпраці з замовником цієї закупівлі та виконав/не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело/не призвело до його дострокового розірвання, і було/не було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору (якщо таке зобов’язання мало місце). Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у абз. 14 п. 47 Постанови, повинен надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у відкритих торгах. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, надавши відповідне документальне підтвердження, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:надати довідку у довільній формі, в якій зазначити про те, що учасник МАЄ/НЕ МАЄ досвіду співпраці з замовником цієї закупівлі та ВИКОНАВ/НЕ ВИКОНАВ свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що ПРИЗВЕЛО/НЕ ПРИЗВЕЛО до його дострокового розірвання, і БУЛО/НЕ БУЛО застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору (якщо таке зобов’язання мало місце). ІІ. Перелік виявлених невідповідностей:документ форма «ПРОПОЗИЦІЯ» вих.№38 від 13.11.2023 р.не відповідає вимогам тендерної документації/ Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:додаток 6 тендерної документації містить форму «Пропозиція», яка заповнюється учасником відповідно до зазначених граф. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:надати документ форма «ПРОПОЗИЦІЯ», та зазначити у графі «Фізична особа-підприємець КОЖА АНДРІЙ ВАСИЛЬОВИЧ (назва юридичної / фізичної особи-підприємця / фізичної особи) надає своюпропозиціющодоучастіузакупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 31120000-3 — Генератори (Бензинові генератори),UA-2023-11-06-013463-a». Крім того, у графі «найменування предмету закупівлі» вказати назву предмету закупівлі, а саме: код ДК 021:2015: 31120000-3 — Генератори (Бензинові генератори). Також, у графі «кількість та одиниця виміру» вказати загальну кількість товару, а саме: 10 штук. І останнє, у графі «вартість пропозиції, грн., без ПДВ» вказати загальну вартість тендерної пропозиції, а саме: 238 052,49.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.