Період оскарження умов закупівлі - по 06-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-11-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 665 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 3 325,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Державне підприємство водних шляхів "Укрводшлях" |
| ЄДРПОУ: | 03150102 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://ukrvodshliah.org.ua/ |
| Контактна особа: | Ірина Ковтун |
| Телефон: | +380443378301 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | Україна |
1 |
На вимогу пункту 43 Постанови 1178 - Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Керуючись вищезазначеним пунктом просимо додати документи, які підпадають під невідповідність: - Розрахунок у довільній формі із зазначенням ціни пропозиції за предметом закупівлі (частина 2 (інша інформація) розділу 5 тендерної документації). - Ознайомлення та погодження з проектом договору шляхом надання згоди у письмовому вигляді (частина 3 розділу 6 тендерної документації).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.