Період оскарження умов закупівлі - по 06-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 06-11-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 09-11-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 300 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 6 500,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Житомирській області |
ЄДРПОУ: | 26278626 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Білоног Людмила Павлівна |
Телефон: | +380412472315 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 10014, Україна, Житомирська область,місто Житомир, вул.Бориса Лятошинського, 5 |
4 |
1. Відповідно пп. 2.3. п. 2 Розділу 1 Додатку 4 до тендерної документації Замовником вимагалось надання підтвердження наявності автотранспорту, вказаного у довідці, Учасник повинен надати у пропозиції: - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (у разі використання для поставки товару власного автотранспорту); або - договір оренди транспортного засобу* (у разі використання для поставки товару орендованого автотранспорту); або - договір лізингу транспортного засобу (у разі використання для поставки товару, який є предметом закупівлі транспортний засіб, який перебуває у лізингу); - договір про надання послуг* відповідно до якого залучається транспортний засіб (у разі залучення автотранспорту на підставі договору про надання послуг). * Договір повинен бути чинний не менш ніж до кінця 2023 року. Враховуючи вище наведене Учасник повинен виправити дані невідповідності шляхом надання підтвердження наявності автотранспорту. 2. п. 8 Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагалось подання Цінової пропозиції шляхом заповнення таблиці наведеного зразка. Враховуючи вище наведене Учасник повинен виправити дані невідповідності шляхом надання коректного заповнення Цінової пропозиції.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.