Період оскарження умов закупівлі - по 01-11-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 01-11-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 04-11-2023, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 3 500 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 17 500,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
ЄДРПОУ: | 23357437 Досьє YouControl |
Сайт: | https://miskautopark.dp.ua/ |
Контактна особа: | Юлія Кушнерик |
Телефон: | +380678239718 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 49038, Україна, Дніпропетровська область,місто Дніпро, вулиця Курчатова, будинок 8 |
3 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
скорочення видатків на здійснення закупівлі товару
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
01-01-2024, 00:04
Період оскарження:
з 21-12-2023, 16:02 по 01-01-2024, 00:00
Документи:
Перелік виявлених невідповідностей: На тендерну пропозицію Учасника накладено електронно-цифровий підпис (ЕЦП), в той час, як умовами тендерної документації вимагалось накладання саме кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: у пункті 1 розділу 3 Тендерної документації: «Відповідно до частини 3 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» створення та подання учасником документів тендерної пропозиції повинно бути здійснено з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Відповідно пропозиція учасника в цілому повинна бути скріплена, шляхом накладення на неї кваліфікованого електронного підпису (КЕП) уповноваженої службової учасника процедури закупівлі, тобто тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений КЕП уповноваженої особи учасника процедури закупівлі (окрім учасників-нерезидентів).» Крім того, у складі тендерної пропозиції Учасника відсутній лист згода на обробку персональних даних Учасника та іншої інформації, що передбачена тендерною документацією. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: у підпункті 1.1.9. пункту 1 розділу 3 тендерної документації: «Листа-згоди на обробку персональних даних учасника (згідно додатку 7) та іншої інформації, що передбачена цією тендерною документацією». Учасник в складі тендерної пропозиції не надав копію дозволів та/або ліцензій чи інформаційну довідку у разі, якщо отримання дозволів та/або ліцензій інше не передбачено законодавством. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: у п.7 розділу 3 тендерної документації «Замовник може вимагати від Учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Якщо Учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо Замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам. У разі, якщо отримання дозволів та/або ліцензій (сертифікатів та таке інше) не передбачено законодавством - копію відповідної інформаційної довідки.» Також, Учасник в складі тендерної пропозиції надав копії документів, що не засвідчені належним чином. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: у п. 1 розділу 3 тендерної документації: «У випадку, якщо згідно цієї тендерної документації передбачається надання копії документу, це означає, що повинна бути надана копія цього документу за підписом уповноваженої особи Учасника та з відбитком його печатки.» Перелік документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Скріплення пропозиції Учасника шляхом накладення КЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо; 2. Листа-згоди на обробку персональних даних учасника (згідно додатку 7) та іншої інформації, що передбачена тендерною документацією; 3. Копії дозволів та/або ліцензій (сертифікатів та таке інше) або інформаційну довідку у разі, якщо отримання не передбачено законодавством; 4. Копії документів засвідчені належним чином згідно з вимогами тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.