Період оскарження умов закупівлі - по 30-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 30-10-2023, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 33 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 165,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Виконавчий комітет Білоцерківської міської ради |
ЄДРПОУ: | 04055009 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шимченко Віта Олександрівна |
Телефон: | 380979543739 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 09100, Україна, Київська область,Біла Церква, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 15 |
2 |
Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовником прийнято рішення та на виконання норм Закону та Постанови є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей: 1. Так, пункт 1 Розділу 3 Тендерної документації містить вимогу: «…Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи скан-копій через електронну систему закупівель. Тендерна пропозиція учасника має відповідати ряду вимог: 1) документи мають бути чіткими та розбірливими для читання; 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); 3) якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо. Винятки: 1) якщо електронні документи тендерної пропозиції видано іншою організацією і на них уже накладено КЕП цієї організації, учаснику не потрібно накладати на нього свій КЕП. Зверніть увагу: документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями). Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися: прізвище та ініціали особи, уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). Всі документи тендерної пропозиції подаються в електронному вигляді через електронну систему закупівель (шляхом завантаження сканованих документів або електронних документів в електронну систему закупівель). …» Учасник в складі своєї пропозиції надає файл «Аналогічний договір+відгук» електронний документ, який не містить КЕП чи належно завірена копія з підписом уповноваженої особи учасника закупівлі із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання). 2. Довідка про локалізацію вих. № 1161 від 01.11.2023р. в складі пропозиції учасника, повинна містити інформацію у формі довідки з Переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднено на офіційному веб-сайті Мінекономіки (далі – Перелік), із зазначенням інформації про вид та марку товару, ступінь локалізації. Учасник надає посилання: https://my.zakupivli.pro/cabinet/purchases/localized_vendors/view_product/63f39 b5556aedf070a2cc810 Що є посиланням не на ЕСЗ, а на його внутрішній електронний майданчик. 3. Додаток № 2 Тендерної документації містить вимогу: «2.2. До товару повинна додаватися наступна документація: керівництво з експлуатації, паспорт приладу (українською мовою або з перекладом українською мовою). Сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим органом з оцінки відповідності» В складі пропозиції Учасника відсутній паспорт приладу (українською мовою або з перекладом українською мовою). Тому, Учаснику надається повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду другого питання порядку денного: У відповідності до п.43 Постанови необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, що є не менше ніж за два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.