Період оскарження умов закупівлі - по 27-10-2023, 01:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-10-2023, 01:00
Закупівля здійснюється відповідно до положень постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12.10.2022 р. “ Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” зі змінами. Місцезнаходження Замовника: 18000, Україна, Черкаська область, місто Черкаси, вул. О. Дашковича,62. Категорія Замовника згідно п.4 ч.1 ст.2 Закону: юридичні особи та/або суб'єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання. Джерело фінансування – власні кошти.
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 906 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 9 060,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ТЕПЛОВИХ МЕРЕЖ "ЧЕРКАСИТЕПЛОКОМУНЕНЕРГО" ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ" |
ЄДРПОУ: | 02082522 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Володимир ЯРОМЕНКО |
Телефон: | +380635127743 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 18000, Україна, Черкаська область,м. Черкаси, вул. Остафія Дашковича, 62 |
2 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
відсутність подальшої потреби в закупівлі товару
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
05-12-2023, 00:03
Період оскарження:
з 24-11-2023, 14:32 по 05-12-2023, 00:00
Документи:
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. Згідно вимог ч. 5 розділу 1 додатку №3 до тендерної документації учасники у складі тендерної пропозиції надають скан-копію одного із перелічених нижче документів, які підтверджують взаємовідносини із виробником/дилером, якщо учасник не є виробником продукції: - договір з виробником (договір може надаватись без зазначення вартісних показників чи інших даних, які можуть бути визначені Учасником як комерційна таємниця, без персональних даних (у відповідності до вимог Закону України «Про захист персональних даних»), що можуть бути належним чином заретушовані); - сертифікат або лист завірений виробником, що підтверджує статус учасника як дистриб’ютора або представника або дилера; - лист виробника про представництво його інтересів учасником; - інший документ (документи), що підтверджує (підтверджують) повноваження учасника щодо постачання продукції виробника, підписаний між виробником або дилером або дистриб’ютором або представником та учасником. Надані документи повинні мати дійсний термін дії на момент подання тендерної пропозиції Учасника та поставки Товару (предмета закупівлі) Постачальником. 1.2. Згідно вимог ч.8 розділу 1 додатку №3 до тендерної документації Учасники у складі тендерної пропозиції надають лист в довільній формі, з переліком сертифікованого (их) сервісного (их) центру (центрів) в статусі юридичної особи, на території України по гарантійному та післягарантійному обслуговуванню Товару (предмета закупівлі) із зазначенням місцезнаходження, контакту (ів), тощо 1.3. Відповідно до вимог пп 2, 3 пункту 1.8. Розділу III. Тендерної документації: зображення відсканованих документів повинні бути чіткими та повнорозмірними (без обрізань будь-яких сторін документів, у т.ч. прізвища та підпису уповноваженої особи учасника, його печатки, номера тощо), будь-який текст на усіх відсканованих зображеннях має бути розбірливим та повинен вільно читатися. Перелік виявлених невідповідностей: 2.1. У складі тендерної пропозиції відсутній будь-який документ зазначений у ч.5 розділу 1 додатку №3 до тендерної документації. 2.2. У складі тендерної пропозиції надано файл «22 лист сервіс центр.pdf», в якому надано лист № 17 від 27.10.2023 року, однак наданий лист не містить переліку сертифікованого (их) сервісного (их) центу (центрів) в статусі юридичної особи на території України по гарантійному та післягарантійному обслуговуванню товару (предмета закупівлі). 2.3. У складі тендерної пропозиції надано файл «ISO та переклад завірена копія.pdf», в якому надано документ «Свідоцтво про реєстрацію ISO 9001:2015» печатки, штампи та текст в якому не чіткий та не розбірливий. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Надати у складі тендерної пропозиції один із документів, які перелічені в ч.5 розділу 1 додатку №3 до тендерної документації. 3.2. Надати (доповнити лист № 17 від 27.10.2023 року) у складі тендерної пропозиції лист, який містить інформацію про перелік сертифікованого (их) сервісного (их) центу (центрів) в статусі юридичної особи на території України по гарантійному та післягарантійному обслуговуванню товару (предмета закупівлі) 3.3. Надати документ «Свідоцтво про реєстрацію ISO 9001:2015» який буде відповіадти вимогам пп 2, 3 пункту 1.8. Розділу Розділ III. Тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.