Період оскарження умов закупівлі - по 21-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-10-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 661 404,17 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 3 500,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 19 000,00 UAH |
Замовник: | Державне підприємство "Інфоресурс" |
ЄДРПОУ: | 37533381 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Буфтяк Юлія Олексіївна |
Телефон: | 380442901814 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 03057, Україна, м. Київ,вулиця О. Довженка будинок 3 |
7 |
Відповідно до річного плану закупівель на 2023 рік державного підприємства «Інфоресурс» 16.10.2023 було оголошено проведення процедури «Відкриті торги з особливостями» на закупівлю товару за предметом «Генератори, код ДК 021:2015-31120000-3 (Дизель-генераторна установка)» (номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2023-10-16-014658-a) (далі – Закупівля). Під час проведення Закупівлі була подана одна тендерна пропозиція Товариством з обмеженою відповідальністю "Хайтед Україна" (ЄДРПОУ 34807286) (далі – Учасник) на суму: 635 000,00 грн (шістсот тридцять п’ять тисяч гривень нуль копійок) без урахування ПДВ, крім того ПДВ складає 127 000,00 грн (сто двадцять сім тисяч гривень нуль копійок), разом з ПДВ 762 000,00 грн (сімсот шістдесят дві тисячі гривень нуль копійок), яку було визначено найбільш економічно вигідною пропозицією (Протокол розкриття тендерних пропозицій № UA-2023-10-16-014658-a). За результатами розгляду тендерної пропозиції Учасника на відповідність вимогам тендерної документації було виявлено наступне: 1) відповідно до пункту 2 таблиці 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі» додатку № 1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації замовник вимагає документальне підтвердження наявності у учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та відповідно до підпункту 2 пункту 2 таблиці 1 «Кваліфікаційні критерії до учасників процедури закупівлі» додатку № 1 «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ТА ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації на підтвердження повного виконання аналогічних договорів учасником надаються всі вказані у довідці договори та всі відповідні акти або інші документи, що підтверджують повне виконання цих договорів. Наданий Учасником у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності у учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договір від 02.08.2022 № 02/08/22, укладений з Комунальним підприємством Болградської міської ради «Горводоканал» (далі – Договір), не містить Специфікації (додаток № 1 до Договору, який є невід’ємною частиною Договору), якою визначається найменування (асортимент) товару, кількість та вимоги щодо комплектності товару, який підлягає поставці за Договором. Таким чином, надана Учасником у складі тендерної пропозиції інформація та документи по Договору потребують уточнення, а саме додавання додатку № 1 до Договору (Специфікація), який є невід’ємною частиною Договору. 2) Абзацами 15, 16 та 17 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено: «Документи у складі тендерної пропозиції учасника завантажуються учасником в електронну систему закупівель окремими іменованими файлами у форматі PDF або Microsoft Office наступним чином: - документи, що створені безпосередньо учасником, надаються у формі електронних документів із накладанням електронного підпису учасника/уповноваженої особи учасника, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги», на кожен такий документ; - документи, що створені не самим учасником, а іншими суб’єктами, або створені учасником спільно з іншими суб’єктами, надаються учасником у формі кольорових сканкопій паперових документів із накладанням електронного підпису учасника/уповноваженої особи учасника, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги», на кожен такий документ (для документів, створених у паперовій формі), або у формі електронних документів із накладеним(и) електронним(и) підписом(ами) уповноваженої(их) особи(іб) суб’єкта (учасника/уповноваженої особи учасника та суб’єкта), що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги», на кожен такий документ (для документів, створених у формі електронного документа).» Надані Учасником документи у складі тендерної пропозиції (окрім файлу «Гарантія 115853-Т-1769») не містять накладений електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги», на кожен такий документ у складі тендерної пропозиції учасника, як визначено абзацами 15, 16 та 17 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Таким чином, надані Учасником у складі тендерної пропозиції документи (окрім файлу «Гарантія 115853-Т-1769») потребують накладення електронного підпису учасника/уповноваженої особи учасника, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги», на кожен такий документ у складі тендерної пропозиції учасника, як визначено абзацами 15, 16 та 17 пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Згідно з пунктом 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Враховуючи зазначене, на підставі пункту 43 Особливостей, замовником вирішено розмістити у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення Учаснику з вимогою про усунення вищезазначених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, в електронній системі закупівель.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.