Період оскарження умов закупівлі - по 22-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 22-10-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 528 600,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 15 286,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 45 850,00 UAH |
| Замовник: | Львівське комунальне підприємство "Львівавтодор" |
| ЄДРПОУ: | 05523814 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Яремчук Віталій |
| Телефон: | 380931810592 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79035, Україна, Львівська область,Львів, ВУЛИЦЯ ПАСІКИ ГАЛИЦЬКІ, будинок 7 |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах у тендерній пропозиції Товариство з обмеженою відповідальністю "Електронні технології України" поданій щодо закупівлі: Блоки безперебійного живлення 24V/220V (ДК 021:2015:31150000-2: Баласти для розрядних ламп чи трубок) ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. ВИЯВЛЕНО НЕВІДПОВІДНОСТІ: 1) Відповідно до пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації - Забезпечення тендерної пропозиції - електронна банківська гарантія (безвідклична та безумовна) із грошовим покриттям. Разом з банківською гарантією надаються: - документи, які підтверджують повноваження особи, яка підписує банківську гарантію; - копія ліцензії, виданої банку або витяг з Державного реєстру банків; - копія договору з банком про надання банківської гарантії. На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник надав: Договір про надання гарантії № 35825/ЮГ-23 від 20.10.2023. Після перевірки поданих документів виявлено невідповідності, а саме: 1. Учасник надав електронну банківську гарантію № 35825 від 20.10.2023 видану АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС» за Вих. № 35825 від 20.10.2023. Після продовження терміну подання тендерних пропозицій Замовником Учасник надав Зміни до електронної банківської гарантії № 35825 від 20.10.2023 видану АТ «КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК «ГЛОБУС» за Вих. № 35825-1 від 23.10.202, щодо продовження строку дії гарантії. Поряд з тим, Учасник не надав додаткову угоду до договору про надання гарантії № 35825/ЮГ-23 від 20.10.2023, щодо продовження строку дії гарантії. 2) Згідно додатку 1 «ІНФОРМАЦІЯ ПРО СПОСІБ ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКІВ ВСТАНОВЛЕНИХ ЗАМОВНИКОМ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ» до тендерної документації: 2. Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, наступними інформацією та документами: 2.1. Довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність в учасника процедури обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та її документальним підтвердженням (Учасник надає дану інформацію згідно наведеної нижче форми та повинен її дотримуватись): 2.2. Для підтвердження відповідності вимогам матеріально-технічної бази у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати: - копії документів (накладні, оборотно-cальдова відомість), що підтверджують право власності та/або користування (офіс, комп’ютерна техніка, та інше обладнання). У разі якщо матеріальні засоби (обладнання) та приміщення знаходиться у користуванні, то учасник повинен надати копії діючих договорів оренди (користування, акти прийому – передачі, тощо), термін дії договорів повинен бути до 31.12.2023 року. На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник надав: Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази № 23/10/2 від 23.10.2023. Після перевірки поданих документів виявлено невідповідності, а саме: 1. Учасник не дотримався наведеної форми довідки. 2. Для підтвердження права власності (п.1 – 4 довідки) Учасником не надано копій документів (накладних, оборотно-cальдових відомостей). 3) Згідно додатку 5 ПЕРЕЛІК ІНШОЇ ІНФОРМАЦІЇ, ЯКУ НЕОБХІДНО ПОДАТИ УЧАСНИКУ В СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ: 1. Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції: - паспорт особи (сторінки 1-6 для паспорту, та місця реєстрації, оформленого у вигляді книжечки, або дві сторони для паспорту у формі картки, що містить безконтактний електронний носій з копією документа про місце реєстрації), оформлений відповідно до положень Постанови Верховної Ради України «Про затвердження положень про паспорт громадянина України та про паспорт громадянина України для виїзду за кордон» від 26 червня 1992 р.№2503-XII (для учасників - фізичних та юридичних осіб). На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник не надав копію паспорта особи. 4) Також Учасником завантажено документи в яких виявлено невідповідності, а саме: - Тендерна пропозиція, в якій не вірно зазначена ціна за одиницю товару. 5) ТЕХНІЧНІ ВИВОГИ: 2.2. У тому випадку, коли Учасник закупівлі є дилером та/або дистриб’ютором тощо, він також повинен надати копію договору (який має бути чинним протягом терміну дії договору про дану закупівлю) та/або іншого документа що підтверджує співпрацю Учасника з виробником та/або представництвом виробника та/або філією виробника. На виконання вищезазначеної вимоги тендерної документації учасник не надав. Отже, встановлено невідповідність у вище зазначених документах. Враховуючи вищевикладене, Учаснику торгів Товариству з обмеженою відповідальністю «Електронні технології України» необхідно привести у відповідність інформацію та документи ЯКУ НЕОБХІДНО ПОДАТИ УЧАСНИКУ В СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ тендерної документації.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.