Період оскарження умов закупівлі - по 12-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 12-10-2023, 00:00
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 600 600,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 4 204,20 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Військова частина А7382 |
ЄДРПОУ: | 26630613 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Тетяна Кушнірук |
Телефон: | +380682026570 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65074, Україна, Одеська область,м. Одеса, м. Одеса |
3 |
Пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (далі — Особливості) встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, пунктом 1.2 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання Довідки «Інформація про доброчесність Учасника процедури закупівлі» за підписом Уповноваженої особи Учасника, яка може бути завірена печаткою Учасника (в разі її використання), згідно форми, вимог та змісту, зазначеного в Таблиці 1, або із змісту наданої Учасником інформації повинно вбачатись зазначене в Таблиці 1. В порушення зазначених вимог учасником ФОП "НАЗАРЕНКО ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" надано інформацію в різних документах, з яких вбачається зазначене в Таблиці 1, але не в повному обсязі. Враховуюче зазначене, учасник ФОП НАЗАРЕНКО ЄВГЕНІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ повинен завантажити довідку «Інформація про доброчесність Учасника процедури закупівлі» за підписом Уповноваженої особи Учасника, яка може бути завірена печаткою Учасника (в разі її використання), згідно форми, вимог та змісту, зазначеного в Таблиці 1, або із змісту наданої Учасником інформації повинно вбачатись зазначене в Таблиці 1. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.