Період оскарження умов закупівлі - по 14-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 14-10-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 631 356,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 6 313,56 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 18 900,00 UAH |
| Замовник: | Національний університет "Львівська політехніка" |
| ЄДРПОУ: | 02071010 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Ковалишин Тарас Андрійович |
| Телефон: | 380322582564 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79013, Україна, Львівська область,Львів, Степана Бандери,12 |
4 |
1. Перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційному критерію «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» у складі тендерної пропозиції учасником надано інформаційну довідку №667 від 13.10.2023 р, яка не містить інформації передбаченої пунктом 5 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації, зокрема про досвід роботи на цій посаді (у роках або місяцях) відповідних працівників (учасником не зазначено РОКІВ або МІСЯЦІВ). Окрім цього в згаданій вище довідці зазначено, що Чайка Василь Олександрович працює на посаді начальника відділу збуту (маркетингу), водночас у складі тендерної пропозиції учасником подано копію наказу від 29 вересня 2015 р. про прийняття на роботу Чайка Василь Олександрович на посаду менеджер з продажу. Відповідно до пункту 5 таблиці 1 додатку 2 до тендерної документації для документального підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід у складі тендерної пропозиції учасника повинні бути подані наступні документи: … б) копії наказів про призначення на посаду (прийняття на роботу/ПЕРЕВЕДЕННЯ) працівників зазначених у інформаційній довідці про працівників учасника відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід або копії письмових трудових договорів (контрактів) з такими працівниками. 2. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: з урахуванням та дотриманням вимог тендерної документації щодо форми і змісту відповідного документа, інших вимог тендерної документації, вимог Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а також інформації розміщеної у цьому повідомленні про усунення невідповідностей, надати: - уточнені або/та нові документи (документ) з усунутими невідповідностями (які підтвердять/забезпечать усунення невідповідностей) інформацію щодо яких зазначено у пункті 1 цього повідомлення.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.