Період оскарження умов закупівлі - по 13-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-10-2023, 00:00
451 ОС
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 161 451,72 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 5 807,26 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ" |
| ЄДРПОУ: | 14309787 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Кравець Мілана Станіславівна |
| Телефон: | 380503847607 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 52210, Україна, Дніпропетровська область,Жовті Води, ВУЛИЦЯ ГОРЬКОГО, будинок 2 |
1 |
Перелік виявлених невідповідностей: Учасник надав не в повному обсязі документи, що підтверджують повноваження уповноваженої особи Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до п.1 розділу ІІІ тендерної документації: "Учасник повинен завантажити файли з документами, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи Учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб Учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені Учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси Учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси Учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи Учасника, що підписала від імені Учасника вказану довіреність." Перелік інформації та/або документів, які повинен подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідно до вимог, визначених у тендерній документації Замовника, надати шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей: Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.