Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-10-2023, 11:00
Контактна особа замовника, уповМісце поставки товару: м. Чернівці, вул. Кобилянської Ольги, 1/площа Центрановажена здійснювати зв’язок з учасниками: з технічних питань: Філь Сергій Якович, начальник відділу супроводження та впровадження інженерних систем безпеки управління організації охорони Департаменту безпеки, адреса: Україна, 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 11-б телефон: (044) 298-65-29; електронна адреса: [email protected]; з організаційних питань: Лис Ніна Іванівна, менеджер управління публічних закупівель Департаменту закупівель, адреса: Україна, 01601, м. Київ, вул. Інститутська, 9, телефон: (067) 652-69-76; електронна адреса: [email protected]. Кількість: Система охоронної сигналізації з монтажем та пусконаладкою в Чернівецькій області - 31625300-6 – 1 шт. Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, що вимагаються замовником, зазначені у додатку 1 “Специфікація товару” до документації закупівлі. Місце поставки, монтажу та пусконалагоджування товару: Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Кобилянської Ольги, 1 / площа Центральна, 3. Строк поставки, монтажу та пусконалагоджування товару - протягом 20 (двадцяти) робочих днів з дати підписання договору уповноваженими особами сторін. Джерело фінансування закупівлі: Кошти Національного банку України. Єдиний критерій оцінки – ціна.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 43 870,24 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 400,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Розгляд пропозицій: | Поступовий |
Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
Наявність прекваліфікації: | Ні |
Замовник: | Національний Банк України |
ЄДРПОУ: | 00032106 Досьє YouControl |
Сайт: | http://bank.gov.ua |
Контактна особа: | Ніна Лис |
Телефон: | +380442540108, +380676526976 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 01601, Україна, Київська область,Київ, вул. Інститутська, 9 |
2 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей 1. Перелік виявлених невідповідностей: У пропозиції Управління поліції охорони в Чернівецькій області, код за ЄДРПОУ 40108976, на закупівлю “Система охоронної сигналізації з монтажем та пусконаладкою в Чернівецькій області - 31625300-6”, код ДК 021:2015 – 31620000-8 — “Прилади звукової та візуальної сигналізації”, оголошення № UA-2023-09-30-000371-a, оприлюдненого в електронній системі закупівель (www.prozorro.gov.ua): 1. Учасником надано Таблицю цін (файл “2 Таблиця цін.docx”), складений з порушенням форми, а саме: колонки 5 “Ціна за одиницю, грн з ПДВ/без ПДВ*” та 6 “Загальна вартість, грн з ПДВ/без ПДВ*” заповнені без ПДВ (учасник є платником ПДВ). 2. Учасником надано довідку “Наявність досвіду виконання аналогічних договорів” (файл “10.1 Досвід виконання аналогічних договорів.docx”), у якій зазначено про наявність досвіду виконання договорів охорони навчальних закладів, хоча зазначено замовника - КНП «Міська поліклініка №1» Чернівецької міської ради; помилково зазначено дату договору від 21.07.2021 № 177 (надана копія договору № 177 від 26.07.2021 року); не зазначено перелік послуг, адресу замовника. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 2 Додатку 2 до документації “ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИННІ БУТИ ЗАВАНТАЖЕНІ УЧАСНИКОМ У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ”: Документ “Таблиця цін”, який складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 4 до документації закупівлі. 2. Пункт 10 Додатку 2 до документації “ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИННІ БУТИ ЗАВАНТАЖЕНІ УЧАСНИКОМ У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ”: Довідка учасника, завірена підписом уповноваженої особи, про підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), яка має містити інформацію про виконання учасником подібного(их) чи аналогічного(их) за характером, видом та складністю замовлення договору(ів), із зазначенням, в т. ч. переліку послуг, назв, адрес, телефонів замовника(ів). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Документ “Таблиця цін”, який складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку 4 до документації закупівлі. 2. Довідка учасника, завірена підписом уповноваженої особи, про підтвердження досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів), яка має містити інформацію про виконання учасником подібного(их) чи аналогічного(их) за характером, видом та складністю замовлення договору(ів), із зазначенням, в т. ч. переліку послуг, назв, адрес, телефонів замовника(ів).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.