Період оскарження умов закупівлі - по 04-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 04-10-2023, 00:00
На виконання рішення виконавчого комітету №948 від 01.09.2023 року, ухвалою міської ради від 17.02.2022 № 1981 “Про затвердження Програми заходів щодо підготовки Львівської міської територіальної громади до національного спротиву на 2022-2024 роки".
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 3 100 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 15 500,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Адміністративно-технічне управління" |
| ЄДРПОУ: | 13804591 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Цимбалко Христина Ігорівна |
| Телефон: | 380504314333 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 79005, Україна, Львівська область,Львів, площа Міцкевича, 6/7 |
7 |
При розгляді тендерної пропозиції було знайдено невідповідності. 1. Виявлені невідповідності: У складі тендерної пропозиції Учасника відсутні документи: Документальне підтвердження можливості сервісного обслуговування запропонованого Товару у Сервісному центрі на період дії гарантії на Товар. оригінал листа-відгуку щодо виконання договору №246 від 12.09.2023; скан-копії первинних документів – підписаних видаткових накладних виконання договору №03-23/192 від 06.09.2023. 2. Посилання на вимогу тендерної документації: Підпункт 1.3 пункту 1 Додатку 2 Тендерної документації: Для підтвердження відповідності пропонованого Учасником товару технічним вимогам до предмета закупівлі, Учасник подає у складі пропозиції: - Документально підтвердити можливість сервісного обслуговування запропонованого Товару у Сервісному центрі на період дії гарантії на Товар. На підтвердження цього у складі пропозиції учасник має надати копію договору із офіційним сервісним центром на предмет сервісного обслуговування запропонованого Товару. Таблиця 1 Додатку 1 до тендерної документації: Документи, які повинен надати учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним: 1.1. Довідка в довільній формі, що містить інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання не менше одного аналогічного договору. Довідка повинна містити інформацію про номер, дату, предмет і суму договору; найменування контрагента за таким договором, а також – прізвище, ім’я, по-батькові (без скорочень) та номер телефону контактної особи такого контрагента. 1.2. Скан-копію не менше одного виконаного аналогічного договору з переліку, зазначеного у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договорів у повному обсязі. 1.3. На підтвердження поданого договору надати оригінал листа-відгуку про співпрацю та виконання договору від Покупця, що вказані в п. 1.1. та п. 1.2. Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу та містити інформацію щодо якості виконання учасником процедури закупівлі договірних зобов’язань. 1.4. Скан-копії первинних документів – підписаних видаткових накладних (або актів приймання-передачі), тощо, згідно наданих аналогічних договорів. 3. Документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - Завантажити документальне підтвердження можливості сервісного обслуговування запропонованого Товару у Сервісному центрі на період дії гарантії на Товар, надати копію договору із офіційним сервісним центром на предмет сервісного обслуговування запропонованого Товару. - Завантажити оригінал листа-відгуку про співпрацю та виконання договору від Покупця і скан-копії первинних документів – підписаних видаткових накладних (або актів приймання-передачі) договорів, зазначених у довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договорів.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.