Період оскарження умов закупівлі - по 02-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-10-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 106 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 530,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Виконавчий комітет Білоцерківської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 04055009 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Шимченко Віта Олександрівна |
| Телефон: | 380979543739 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 09100, Україна, Київська область,Біла Церква, вулиця Ярослава Мудрого, будинок 15 |
1 |
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Постанова) пункту 41 розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) (положення частин другої, дванадцятої та шістнадцятої абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цієї Постанови. Згідно пункту 43 Постанови, якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. На виконання вище зазначених норм Закону та Постанови є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей: 1. В Додатку № 1 Тендерної документації є вимога надати довідку, підписана керівником Учасника процедури закупівлі, про наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), що підтверджується належної якості скан-копією виконаного договору (договорів), предметом якого були аналогічний предмету даної закупівлі. Учасник має надати такі договори (договір) в повному обсязі, включно з його невід’ємними частинами (додаткові угоди) та актами приймання-передачі/накладними, тощо. Учасник в складі своєї пропозиції надає аналогічний договір у форматі .doc, де зазначено, що він підписаний КЕП, але при перевірці не ідентифікується цифровий підпис на даному договорі. Тому, Учаснику надається повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду другого питання порядку денного: У відповідності до п.43 Постанови необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, що є не менше ніж за два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.