Період оскарження умов закупівлі - по 27-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-09-2023, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 400 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 4 000,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 12 000,00 UAH |
Замовник: | Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дніпровського району» м. Києва |
ЄДРПОУ: | 05446166 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Ільченко Дарія Вікторівна |
Телефон: | 380504357315 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 02089, Україна, Київська область,Київ, Броварський проспект, 2 |
7 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час проведення процедури закупівлі було з’ясовано, що витрати на придбання предмету закупівлі (генератора) потрібно зменшити через зменшення коштів на розрахунковому рахунку підприємства та необхідність витрачання останніх на інші нагальні потреби. Відповідно до підпункту 3 пункту 50 Особливостей замовник відміняє відкриті торги у разі скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
22-10-2023, 00:01
Період оскарження:
з 11-10-2023, 10:28 по 22-10-2023, 00:00
Документи:
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах. 1. Перелік виявлених невідповідностей: На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям надана інформація відповідно Додатку 1 до Тендерної документації про наявність досвіду виконання аналогічного договору, яка не відповідає умовам тендерної документації, а саме: видаткові накладні, що свідчать про поставку товару в повному обсязі не відповідають вимогам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні». На підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям не надана інформація відповідно Додатку 1 до Тендерної документації про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме: на підтвердження інформації, викладеній у довідці, учасник не надав документи (їх копії), що підтверджують право власності та/або оренди, та/або надання послуг вказаним обладнанням/матеріально-технічної базою (копії свідоцтва/витягу/на підтвердження права власності; 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: п.3. Додатку 1 до Тендерної документації: копії видаткових накладних для підтвердження виконання договору (видаткові накладні, що свідчать про поставку товару в повному обсязі мають відповідати вимогам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»). п.1 Додатку 1 до Тендерної документації: на підтвердження інформації, викладеній у довідці, учасник надає документи (їх копії), що підтверджують право власності та/або оренди, та/або надання послуг вказаним обладнанням/матеріально-технічної базою (копії свідоцтва/витягу/на підтвердження права власності. 3. Перелік інформації, яку повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: п.3. Додатку 1 до Тендерної документації: копії видаткових накладних для підтвердження виконання договору (видаткові накладні, що свідчать про поставку товару в повному обсязі мають відповідати вимогам Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»). п.1 Додатку 1 до Тендерної документації: на підтвердження інформації, викладеній у довідці, учасник надає документи (їх копії), що підтверджують право власності та/або оренди, та/або надання послуг вказаним обладнанням/матеріально-технічної базою (копії свідоцтва/витягу/на підтвердження права власності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.