Період оскарження умов закупівлі - по 07-10-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 07-10-2023, 00:00
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, засвідчені перекладачем. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій згідно тендерної документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 892 026,85 UAH(без ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 8 920,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
| ЄДРПОУ: | 20588716 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Наталія ОРЛОВА |
| Телефон: | 380459658168 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 07300, Україна, Київська область,Вишгород, м. Вишгород |
4 |
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), ПрАТ «Укргідроенерго» вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ТОВ «Науково-виробниче підприємство «ВІАН» (далі – Учасник) з предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 31530000-0 Частини до світильників та освітлювального обладнання (Лампи та частини до світильників для філій ПрАТ «Укргідроенерго») (оголошення № UA-2023-09-19-005228-a). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Пункт 3.1. розділу 3 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації. 2. Пункт 1.3. розділу 1 таблиці № 3 продовження додатка № 1 тендерної документації. 3. Пункт 1.1. розділу 1 таблиці № 4 продовження додатка № 1 тендерної документації. 4. Додаток № 3 тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей у тендерній пропозиції учасника: 1. Учасник процедури закупівлі надав у складі тендерної пропозиції довідку № 17 від 26.09.2023 про наявність досвіду виконання договору аналогічного предмету закупівлі, яка не відповідає вимогам форми п. 3.1. розділу 3 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації. Крім того, в цій довідці неправильно зазначена назва замовника та відсутня інформація про виконання договору. 2. Учасник процедури закупівлі не надав у складі тендерної пропозиції лист-згоду керівника організації відповідно до вимоги пункту 1.3. розділу 1 таблиці № 3 продовження додатка № 1 тендерної документації. 3. Учасник процедури закупівлі не надав у складі тендерної пропозиції документ відповідно до вимог пункту 1.1. розділу 1 таблиці № 4 продовження додатка № 1 тендерної документації. 4. Учасник процедури закупівлі надав у складі тендерної пропозиції «Зобов’язання» № 14 від 26.09.2023, в якому зазначив пункт «7. Гарантійний строк на Товар становить: 12 * місяців з моменту поставки», що не відповідає вимогам додатка № 3 тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель оновлену довідку відповідно до вимог п. 3.1. розділу 3 таблиці № 1 додатка № 1 тендерної документації. 2. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель документ відповідно до вимог пункту 1.3. розділу 1 таблиці № 3 продовження додатка № 1 тендерної документації. 3. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель документ відповідно до вимог пункту 1.1. розділу 1 таблиці № 4 продовження додатка № 1 тендерної документації. 4. Учасник процедури закупівлі повинен завантажити через електронну систему закупівель оновлене «Зобов’язання» відповідно до вимог додатка № 3 тендерної документації. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності виявлені замовником, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.