Період оскарження умов закупівлі - по 23-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-09-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 26-09-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 2 599 936,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 12 999,68 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 77 998,08 UAH |
| Замовник: | Управління освіти Дарницької районної в місті Києві державної адміністрації |
| ЄДРПОУ: | 37448113 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Антонюк Ірина |
| Телефон: | 380445631724 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 02091, Україна, Київська область,Київ, вул. Харківське шосе, 168-к |
9 |
Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: 1. Учасником не надано погодження у складі пропозиції з положеннями тендерної документації про те, що неспроможність подати всю інформацію, що вимагається цією документацією, або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції, що не відповідає вимогам частини 1 розділу ІІІ тендерної документації. 2. Учасником надано довідку про відкриття рахунків проте не надано скан-копію оригіналу довідки виданої компетентним державним органом в поточному році про наявність відкритого (відкритих) рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (банках) (для юридичних осіб, фізичних осіб- підприємців, громадських об’єднань), що не відповідає вимогам п.п. 1.1.10. п. 1 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації. 3. На виконання п.п. 1.1.9. п. 1 частини 1 розділу ІІІ тендерної документації Учасником надано скан-копію оригіналу заповненої та підписаної тендерної пропозиції за формою, наведеною у Додатку № 4 до цієї тендерної документації, проте дана тендерна пропозиція не містить опис товару в таблиці форми тендерної пропозиції, що не відповідає вимогам Додатку № 4 до тендерної документації; 4. На виконання вимог п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів Учасником надано довідку про виконання аналогічного договору, договір 52/07 від 29 липня 2023 року та лист- відгук. Однак предметом договору 52/07 від 29 липня 2023 року, є джерела безперебійного живлення а не електричні акумулятори/зарядні станції, що не відповідає вимогам п. 2 Додатку № 1 до тендерної документації. 5. На виконання вимог п. 3 Додатку № 3 до тендерної документації Учасником для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, учасник в складі тендерної пропозиції надав скан-копії паспортів якості на зарядну станцію EcoFlow DELTA та зарядну станцію EcoFlow RIVER 2 Max а також сертифікат відповідності на зарядну станцію EcoFlow типу RIVER 2 Max. Проте є невідповідність інформації в сертифікаті відповідності на зарядну станцію EcoFlow DELTA, а саме: надано сертифікат відповідності на зарядну станцію EcoFlow типу DELTA2. Прошу надати документи, які усувають всі вищезазначені невідповідності.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.