Період оскарження умов закупівлі - по 29-09-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 29-09-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 02-10-2023, 00:00
Категорія замовника - орган місцевого самоврядування. Програма захисту населення і території Тернопільської міської територіальної громади від надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру на 2023-2025 роки.
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 4 242 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 21 210,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Тернопільська міська рада |
ЄДРПОУ: | 34334305 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Шевчук Світлана Михайлівна |
Телефон: | 380674473114 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 46001, Україна, Тернопільська область,Тернопіль, Листопадова, 5 |
12 |
Вимога про усунення невідповідностей: 1. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації (нова редакція (зі змінами від 27.09.2023 року)), затвердженої протоколом уповноваженої особи від 27.09.2023 № 81/В (далі – тендерна документація), замовник вимагає подання: … - 2) інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації. … Відповідно до п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги згідно з пунктом 28 та пунктом 44 Особливостей» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень Особливостей. Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 2 до цієї тендерної документації. Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 2 до цієї тендерної документації. • Відповідно до таблиці п.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» встановлено вимогу, зокрема: Учасник повинен надати довідку в довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності) за підписом уповноваженої особи та завірену печаткою, у разі її використання, з інформацією про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі за 2021-2022 роки. … Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано «Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів)» від 29.09.2023 року № 95, в якій зазначена інформація про виконання учасником аналогічного договору. Однак, учасником в даній довідці не зазначена інформація про період виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, а саме, що вимагається замовником: 2021 – 2022 року, що не відповідає вимогам замовника. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати (завантажити в електронну систему закупівель) у строк, визначений Особливостями, виправлену «Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів)» із зазначення повної інформації відповідно до вимог замовника, в тому числі із вказанням періоду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.