Період оскарження умов закупівлі - по 05-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-08-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 24 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 120,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Одеський державний університет внутрішніх справ |
| ЄДРПОУ: | 08571570 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://oduvs.edu.ua/ |
| Контактна особа: | Ольга Грищенко |
| Телефон: | +0487095067 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 65014, Україна, Одеська область,м. Одеса, вул. Успенська, 1 |
2 |
При розгляді наступної тендерної пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Чуланової Оксани Валеріївни виявлені невідповідності у документах, а саме: відповідно до пункту 1 частини 1 Додатку 1 до тендерної документації наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: 1) довідка про виконання аналогічного (их) договору щодо предмету закупівлі, яка повинна підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного договору. Договорів повинно бути не менше одного; 2) сканкопiя (ї) аналогічного(их) договору (ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), а також документальним підтвердженням його виконання (накладна (видаткова накладна). Однак, надана довідка про виконання аналогічного договору не відповідає вимогам тендерної документації, зазначений у довідці предмет закупівлі не відповідає предмету закупівлі замовника. У складі пропозиції відсутні аналогічний договір та документальне підтвердження його виконання. З метою усунення невідповідностей учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, наступні документи: усі документи, що підтверджують кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
При розгляді тендерної пропозиції учасника Фізичної особи-підприємця Савченка Дмитра Володимировича виявлені невідповідності у документах, а саме: - згідно з Додатком 1 до тендерної документації учасник надає у складі пропозиції лист – погодження з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі; - згідно з Додатком 1 до тендерної документації учасник надає у складі пропозиції інформацію про те, що технічні, якісні характеристики товару, що пропонується для постачання, відповідатимуть встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля; - згідно з Додатком 2 до тендерної документації учасник надає у складі пропозиції лист-згоду про те, що розрахунки за поставлений товар здійснюються відповідно до вимог Бюджетного кодексу України, без попередньої оплати шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок постачальника протягом 10 робочих днів після отримання товару на підставі видаткової накладної (з можливістю відтермінування платежу до 30.12.2023р. у разі затримки бюджетних асигнувань); - згідно з Додатком 2 до тендерної документації учасник надає у складі пропозиції гарантійний лист про те, що термін поставки товару протягом 2-х днів з дня отримання постачальником заявки від замовника, до 31 грудня 2023 року; - згідно з Додатком 2 до тендерної документації учасник надає у складі пропозиції гарантійний лист про заміну товару неналежної якості у строк до 2 (двох) робочих днів з моменту поставки такого товару. Однак, зазначені документи у складі тендерної пропозиції учасника не надано. З метою усунення невідповідностей учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями, лист – погодження з інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі; інформацію про те, що технічні, якісні характеристики товару, що пропонується для постачання, відповідатимуть встановленим/зареєстрованим діючим нормативним актам діючого законодавства (державним стандартам (технічним умовам)), які передбачають застосування заходів із захисту довкілля; лист-згоду про те, що розрахунки за поставлений товар здійснюються відповідно до вимог Бюджетного кодексу України, без попередньої оплати шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок постачальника протягом 10 робочих днів після отримання товару на підставі видаткової накладної (з можливістю відтермінування платежу до 30.12.2023р. у разі затримки бюджетних асигнувань); гарантійний лист про те, що термін поставки товару протягом 2-х днів з дня отримання постачальником заявки від замовника, до 31 грудня 2023 року; гарантійний лист про заміну товару неналежної якості у строк до 2 (двох) робочих днів з моменту поставки такого товару.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.