Період оскарження умов закупівлі - по 02-08-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-08-2023, 00:00
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 1 498 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 14 980,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | Комунальне підприємство "Дніпровський електротранспорт" Дніпровської міської ради |
| ЄДРПОУ: | 32616520 Досьє YouControl |
| Сайт: | https://det-dnipro.dp.ua |
| Контактна особа: | Дорофєєв Сергій Володимирович |
| Телефон: | +380632530399 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 49038, Україна, Дніпропетровська область,Дніпро, Проспект Дмитра Яворницького, 119а |
1 |
В ході розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП "ТАРАКАНОВ АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ" (далі – Учасник) в процедурі відкритих торгів з особливостями UA-2023-07-28-005168-a - Електронне обладнання для ремонту рухомого складу (Код ДК 021:2015 - 31710000-6 - Електронне обладнання) виявлено невідповідності, а саме: Відповідно до підпункту 5 пункту 4 додатку 2 тендерної документації Учасник повинен надати «… заповнений (без цінових показників) проєкт договору зі сторони учасника». Учасником, у складі тендерної пропозиції, надано проект договору (файл – Договір аналог.pdf) заповнений не в повній мірі, як того вимагає тендерна документація. Керуючись п.9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пунктом 43 особливостей, надіслати Учаснику процедури закупівлі ФОП "ТАРАКАНОВ АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ" повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: заповнений (без цінових показників) проєкт договору зі сторони учасника в повній мірі. ВИРІШИВ: 1. Керуючись п.9 статті 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» та пунктом 43 Особливостей розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей пропозиції ФОП "ТАРАКАНОВ АНДРІЙ ВІКТОРОВИЧ" UA-2023-07-28-005168-a - Електронне обладнання для ремонту рухомого складу (Код ДК 021:2015 - 31710000-6 - Електронне обладнання).
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.