Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-08-2023, 00:00
Поставка та вигрузка товару до складу Замовника відбувається за рахунок Постачальника. Оплата здійснюється Замовником за фактично отриманий належної якості Товар шляхом безготівкового переказу коштів на розрахунковий рахунок Постачальника, протягом 20 (двадцяти) робочих днів, після підписання Сторонами видаткових накладних. У разі затримки бюджетного фінансування (відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник, як бюджетна неприбуткова установа, зобов’язується провести оплату поставлених товарів протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів з дня надходження бюджетного фінансування на його рахунок та згідно Порядку виконання повноважень державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590.
| Статус: | Закупівля не відбулась |
| Бюджет: | 90 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 900,00 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Розгляд пропозицій: | Поступовий |
| Мінімальна кількість пропозицій: | 1 |
| Наявність прекваліфікації: | Ні |
| Замовник: | Центр комплексної реабілітації для дітей та осіб з інвалідністю Солом'янського району міста Києва |
| ЄДРПОУ: | 38577655 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Бичкова Ганна Василівна |
| Телефон: | 380502539126 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 03061, Україна, Київська область,Київ, вул. Августина Волошина, буд. 2 |
1 |
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.