Період оскарження умов закупівлі - по 27-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 27-07-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 30-07-2023, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 750 000,00 UAH (з ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 7 500,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | КП Мартинівське житлово-комунальне господарство |
ЄДРПОУ: | 31667862 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Гараджій-Найдьонова Альона Анатоліївна |
Телефон: | +380954962597 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 56523, Україна, Миколаївська область,село Мартинівське, вулиця БОС-2 буд. № 14А |
12 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Відповідно до Додатку до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 06.11.2023 № 93-3 було розпочато моніторинг закупівлі, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2023-07-21-000943-а. Підставою для прийняття рішення про початок моніторингу слугували виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмету закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), в редакції на час проведення процедури закупівлі; внесення змін до тендерної документації; надання роз’яснень щодо тендерної документації; розгляд тендерних пропозицій; надання відповіді замовником на звернення учасника про причини невідповідності відхиленої пропозиції вимогам тендерної документації. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2023 рік КП «Мартинівське житлово-комунальне господарство» (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація зі змінами, затверджена протоколом уповноваженої особи від 25.07.2023 № 8; звернення учасників за роз’ясненнями щодо тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерні пропозиції учасників товариства з обмеженою відповідальністю «СТО БАЛКАНКАР» (далі – ТОВ «СТО БАЛКАНКАР»), товариства з обмеженою відповідальністю «ТРІО ГЕНЕРАТОР УКРАЇНА» (далі – ТОВ «ТРІО ГЕНЕРАТОР УКРАЇНА»), товариства з обмеженою відповідальністю «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» (далі – ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО») та товариства з обмеженою відповідальністю «АЙДІА ТЕХ» (далі – ТОВ «АЙДІА ТЕХ»); протоколи уповноваженої особи від 07.08.2023 № 9, від 14.08.2023 № 10 (далі – протокол № 10), від 23.08.2023 № 13 (далі – протокол № 13); звернення учасника ТОВ «СТО БАЛКАНКАР» про причини невідповідності відхиленої пропозиції вимогам тендерної документації; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31.08.2023 № 14 (далі – протокол № 14); пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено наступне. Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43 цих Особливостей. Відповідно до частини десятої статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. В ході проведення моніторингу встановлено, що Замовник 15.08.2023 оприлюднив в електронній системі закупівель інформацію про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТРІО ГЕНЕРАТОР УКРАЇНА» (протокол № 10). Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» 15.08.2023 визначена електронною системою закупівель наступною найбільш економічно вигідною пропозицією. Згідно з протоколом № 13 Замовник 23.08.2023 прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції цього учасника. Таким чином, Замовник на порушення вимог частини десятої статті 29 Закону та пункту 41 Особливостей розглядав тендерну пропозицію ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» у строк понад п’ять робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. При цьому, в електронній системі закупівель відсутнє повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції цього учасника. Також встановлено, що Замовник 24.08.2023 оприлюднив інформацію про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ДАРЕКС-ЕНЕРГО» (протокол № 13). Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «АЙДІА ТЕХ» 24.08.2023 визначена електронною системою закупівель наступною найбільш економічно вигідною пропозицією. Відповідно до протоколу № 14 Замовник продовжив строк розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АЙДІА ТЕХ» до 28.09.2023 року, тобто строк розгляду тендерної пропозиції згідно з протоколом № 14 мав би складати 25 робочих днів. Таким чином, Замовник на порушення вимог частини десятої статті 29 Закону та пункту 41 Особливостей прийняв рішення про продовження розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АЙДІА ТЕХ» на строк понад 20 робочих днів. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовник станом на 14.11.2023 не прийняв рішення за наслідками розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АЙДІА ТЕХ». Отже, тендерна пропозиція цього учасника розглядається Замовником понад 20 робочих днів, що є порушенням вимог частини десятої статті 29 Закону та пункту 41 Особливостей. Відповідно до підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень. За результатами проведеного моніторингу було виявлено порушення та зобов’язано їх усунути, а саме: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує усунути виявлене порушення, зокрема, здійснити заходи, передбачені пунктом 50 Особливостей. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. На підставі вище викладеного та наявних порушень необхідно відмінити відкриті торги з особливостями за предметом закупівлі: «Генератор дизельний "Catterpillar DE65GC" або еквівалент».
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
01-12-2023, 00:02
Період оскарження:
з 20-11-2023, 18:51 по 01-12-2023, 00:00
Документи:
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.