Період оскарження умов закупівлі - по 21-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-07-2023, 00:00
«Генератори» за кодом ДК 021:2015 – 31120000-3 (Дизель-генератор)
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 125 293,64 UAH(без ПДВ) |
Вид предмету закупівлі: | Товари |
Мінімальний крок аукціону: | 1 252,94 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
ЄДРПОУ: | 38728457 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Колесник Вікторія Володимирівна |
Телефон: | 0487293544 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65026, Україна, Одеська область,Одеса, Митна пл. 1 |
6 |
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На виконання вимог пп.1.1 п.1 Додатка № 1 до ТД, Учасником наданий документ «лист про наявність аналогічних договорів» № 10 від 19.07.2023р., у якому зазначений Договір №62 від 17.12.2022р з контрагентом Буковинський центр комплексної реабілітації для дітей з інвалідністю «Особлива дитина», що суперечить даті складання самого Договору № 62- від 19.12.2022р. Також, у Листі про наявність аналогічних договорів, Учасником вказаний предмет Договору № 62 не в повному обсязі відповідно до самого договору, а саме: «генератор дизельний PROFI TEC PE-10000DE Super Silent 9,0 кВт, 220 V». Аналогічно предмет Договору № 10 в Листі вказаний не в повному обсязі відповідно до договору, а саме: «Генератор бензиновий PROFI-TEC PE-8000GE (8,0 кВт) (електростартер) для облаштування захисних, в тому числі подвійного призначення, найпростіших споруд, укриттів закладів освіти Чагорської сільської ради засобами резервного живлення». Також, у Листі про наявність аналогічних договорів, в якому наведена інформація про Договір № 153 від 15.09.2022 р., зазначений термін дії договору – до 31.12.2023 не відповідає терміну дії, який наведений в самому договорі – 31.12.2022р. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1. Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). Копія договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) поставку товарів за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). Увага!!! У разі зазначення учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) більше 1-го аналогічного договору, то такий учасник повинен надати вищевказані підтверджуючі документи до кожного такого договору. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учаснику ФОП Карапоткін Леонід Юрійович надати/завантажити з урахуванням зауважень Замовника: 3.1. Надати Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів), в якому буде вірна сказана дата складання Договору № 62. Також, будуть вказані предмети Договору № 62 та Договору № 153 в повному обсязі. Вказати вірний термін дії Договору № 153 від 15.09.2022р. Відповідно до ч.9 ст.26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.