Період оскарження умов закупівлі - по 10-07-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 10-07-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 13-07-2023, 00:00
Обсяг поставки товару: згідно з Додатком 2 до тендерної документації.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 11 385 169,10 UAH (з ПДВ) |
| Вид предмету закупівлі: | Товари |
| Мінімальний крок аукціону: | 113 851,69 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 113 851,69 UAH |
| Замовник: | Управління поліції охорони в Миколаївській області |
| ЄДРПОУ: | 40109016 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Строін Сергій Володимирович |
| Телефон: | +380512498480 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 54001, Україна, Миколаївська область,місто Миколаїв, вулиця Шевченка, 52 |
5 |
Перелік виявлених невідповідностей: порушено пункт 1.1 Додатку № 1 до Тендерної документації, а саме: На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1, необхідних для продажу товару, що є предметом закупівлі. Кількість техніки, обладнання, що має бути залучена під час продажу товару повинна бути не менше двох одиниць. Для підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник в складі тендерної пропозиції на всю вказану у довідці техніку (крім техніки, яка не підлягає державній/відомчій реєстрації) надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машини тощо) та/або інші реєстраційні документи, що свідчать про державну/відомчу реєстрацію машин та механізмів. У разі, якщо машини та/або механізми не підлягають державній/відомчій реєстрації, Учасником в складі тендерної пропозиції надається лист – пояснення з посиланням на норми законодавства. Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку додатково подаються: - договори оренди (найму) та/або лізингу та/або суборенди та/або інші договори, передбачені законодавством України з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод, дійсні та чинні на день подання тендерної пропозиції та протягом всього строку (терміну) дії договору про закупівлю (зазначені договори, крім договорів лізингу, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк (термін) дії договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку їх дії на строк, не менший ніж строк (термін) дії договору за предметом закупівлі (у разі якщо його строк менший ніж строк (термін) дії договору про закупівлю). В разі наявності в учасника транспортних засобів які перебувають в користуванні (оренда/найм, лізинг, позичка тощо) або залучаються за договорами надання послуг, іншими договорами - необхідно надати лист-згоду орендодавця або позичкодавця або надавача послуг тощо на використання ТЗ у даній закупівлі. Для своєчасного постачання товару, у складі своєї пропозиції Учасник надає інформацію про місце розташування офісу (представництва) та складського приміщення у м. Миколаєві. Якщо офіс та складське приміщення є власністю Учасника – надати копію свідоцтва про право власності або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Якщо учасник не є власником матеріально-технічної бази, яке буде використовуватись для постачання товару за предметом закупівлі надати необхідні договори оренди/ суборенди , або інші документи, що передбачені чинним законодавством, а також надати у складі своєї пропозиції лист-згоду від власника на використання ним матеріально-технічної бази (офісу, представництва, складського приміщення) для постачання товару за предметом закупівлі. Орендодавець(і), лізонгодавець(і) та інші особи, які є стороною(ами) наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору(ів) оренди, лізингу чи інших документів що підтверджують право власності тощо мають посвідчити копію документу(ів), що надається Учасником для підтвердження права власності на матеріально технічну базу зазначену в довідці (тобто мають бути посвідчені власником матеріально технічної бази. надати документи передбачені пунктом 1.1 Додатку № 1, а саме: На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1, необхідних для продажу товару, що є предметом закупівлі. Кількість техніки, обладнання, що має бути залучена під час продажу товару повинна бути не менше двох одиниць. Для підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник в складі тендерної пропозиції на всю вказану у довідці техніку (крім техніки, яка не підлягає державній/відомчій реєстрації) надає свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (машини тощо) та/або інші реєстраційні документи, що свідчать про державну/відомчу реєстрацію машин та механізмів. У разі, якщо машини та/або механізми не підлягають державній/відомчій реєстрації, Учасником в складі тендерної пропозиції надається лист – пояснення з посиланням на норми законодавства. Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку додатково подаються: - договори оренди (найму) та/або лізингу та/або суборенди та/або інші договори, передбачені законодавством України з усіма додатками та додатковими угодами/додатками до додаткових угод, дійсні та чинні на день подання тендерної пропозиції та протягом всього строку (терміну) дії договору про закупівлю (зазначені договори, крім договорів лізингу, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк (термін) дії договору про закупівлю, або містити умови про можливість пролонгації строку їх дії на строк, не менший ніж строк (термін) дії договору за предметом закупівлі (у разі якщо його строк менший ніж строк (термін) дії договору про закупівлю). В разі наявності в учасника транспортних засобів які перебувають в користуванні (оренда/найм, лізинг, позичка тощо) або залучаються за договорами надання послуг, іншими договорами - необхідно надати лист-згоду орендодавця або позичкодавця або надавача послуг тощо на використання ТЗ у даній закупівлі. Для своєчасного постачання товару, у складі своєї пропозиції Учасник надає інформацію про місце розташування офісу (представництва) та складського приміщення у м. Миколаєві. Якщо офіс та складське приміщення є власністю Учасника – надати копію свідоцтва про право власності або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно. Якщо учасник не є власником матеріально-технічної бази, яке буде використовуватись для постачання товару за предметом закупівлі надати необхідні договори оренди/ суборенди , або інші документи, що передбачені чинним законодавством, а також надати у складі своєї пропозиції лист-згоду від власника на використання ним матеріально-технічної бази (офісу, представництва, складського приміщення) для постачання товару за предметом закупівлі. Орендодавець(і), лізонгодавець(і) та інші особи, які є стороною(ами) наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору(ів) оренди, лізингу чи інших документів що підтверджують право власності тощо мають посвідчити копію документу(ів), що надається Учасником для підтвердження права власності на матеріально технічну базу зазначену в довідці (тобто мають бути посвідчені власником матеріально технічної бази. Порушено пункт 3.11 Додатку № 1, а саме 3.11. У cклaдi тeндeрнoї прoпoзицiї нeoбхiднo нaдaти дoвiдки aбo дoвiдoк (у разі відкриття рахунків у декількох банках) прo вiдкриття рaхунку тa вiдсутнiсть (нaявнiсть) заборгованості за кредитами з цих банків, дaтoвaнa або дaтoвaнi не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. Надати документи передбачені пунктом 3.11 Додатку № 1, а саме у cклaдi тeндeрнoї прoпoзицiї нeoбхiднo нaдaти дoвiдки aбo дoвiдoк (у разі відкриття рахунків у декількох банках) прo вiдкриття рaхунку тa вiдсутнiсть (нaявнiсть) заборгованості за кредитами з цих банків, дaтoвaнa або дaтoвaнi не раніше дати оприлюдненого в електронній системі закупівель оголошення про проведення процедури закупівлі та не пізніше кінцевого строку подання пропозицій. Порушенно пункт 1.3 Додатку № 1 до Тендерної документації У випадку залучення співвиконавця (ів), працівників якого Учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації в листі зазначається (для кожного співвиконавця): - Найменування співвиконавця, ідентифікаційний код ЄДРПОУ, місцезнаходження, прізвище, ім‘я по-батькові (повністю) керівника; - Інформація про обсяг його залучення (зазначається «в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору» або «в обсязі 20 відсотків та більше 20 відсотків від вартості договору). Учасник може для підтвердження своєї відповідності критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Учасник письмово гарантує дотримання правил охорони праці при постачанні товару і бере на себе відповідальність за дотримання охорони праці залученими працівниками. Надати документи передбачені пунктом 1.3 Додатку № 1, а саме у випадку залучення співвиконавця (ів), працівників якого Учасник планує залучити для підтвердження кваліфікації в листі зазначається (для кожного співвиконавця): - Найменування співвиконавця, ідентифікаційний код ЄДРПОУ, місцезнаходження, прізвище, ім‘я по-батькові (повністю) керівника; - Інформація про обсяг його залучення (зазначається «в обсязі менше 20 відсотків від вартості договору» або «в обсязі 20 відсотків та більше 20 відсотків від вартості договору). Учасник може для підтвердження своєї відповідності критерію щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Учасник письмово гарантує дотримання правил охорони праці при постачанні товару і бере на себе відповідальність за дотримання охорони праці залученими працівниками. Порушенно пункт 3.13 Додатку № 1 до Тендерної документації Надати інформаційну довідку на фірмовому бланку, складену у довільній формі про те, що система менеджменту/управління якістю учасника стосовно неспеціалізованої оптової торгівлі відповідає міжнародному стандарту з обов’язковим наданням сертифікату (оригінал/копія) чинного на момент подання пропозиції на систему менеджменту якістю за ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) "Системи менеджменту якості. Вимоги" або за ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) "Системи менеджменту якості. Вимоги" щодо неспеціалізованої оптової торгівлі, виданий Учаснику органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України або сертифікат (оригінал/копія) на систему управління якістю за ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) "Система управління якістю. Вимоги" або за ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) "Системи управління якістю. Вимоги", щодо неспеціалізованої оптової торгівлі, виданий Учаснику органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України. Також, разом із сертифікатом Учасник надає в складі тендерної пропозиції сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності. Документи повинні бути надані в повному обсязі. Надати документи передбачені пунктом 3.13 Додатку № 1 до Тендерної документації, а саме надати інформаційну довідку на фірмовому бланку, складену у довільній формі про те, що система менеджменту/управління якістю учасника стосовно неспеціалізованої оптової торгівлі відповідає міжнародному стандарту з обов’язковим наданням сертифікату (оригінал/копія) чинного на момент подання пропозиції на систему менеджменту якістю за ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) "Системи менеджменту якості. Вимоги" або за ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) "Системи менеджменту якості. Вимоги" щодо неспеціалізованої оптової торгівлі, виданий Учаснику органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України або сертифікат (оригінал/копія) на систему управління якістю за ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) "Система управління якістю. Вимоги" або за ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) "Системи управління якістю. Вимоги", щодо неспеціалізованої оптової торгівлі, виданий Учаснику органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України. Також, разом із сертифікатом Учасник надає в складі тендерної пропозиції сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності. Документи повинні бути надані в повному обсязі. порушено пункт 1 розділу 3 Тендерної документації; надати документи передбачені пунктом 1 розділу 3 Тендерної документації генеральний договір до банківської гарантії; Порушено пункт 3.14 Додатку № 1 до Тендерної документації Надати інформаційну довідку на фірмовому бланку, складену у довільній формі про те, що система управління охороною здоров´я та забезпечення безпечності праці відповідповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) з обов’язковим наданням чинного підтверджуючого сертифікату (оригінал/копія) чинного на момент подання пропозиції на систему управління охороною здоров´я та забезпечення безпечності праці при відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров´я та безпекою праці. Вимоги та настанови, що до застосування», щодо неспеціалізованої оптової торгівлі, виданий Учаснику органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України. Також, разом із сертифікатом надати в складі тендерної пропозиції сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності. Документи повинні бути надані в повному обсязі. Надати документи передбачені пунктом 3.14 Додатку № 1, а саме надати інформаційну довідку на фірмовому бланку, складену у довільній формі про те, що система управління охороною здоров´я та забезпечення безпечності праці відповідповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) з обов’язковим наданням чинного підтверджуючого сертифікату (оригінал/копія) чинного на момент подання пропозиції на систему управління охороною здоров´я та забезпечення безпечності праці при відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT) «Системи управління охороною здоров´я та безпекою праці. Вимоги та настанови, що до застосування», щодо неспеціалізованої оптової торгівлі, виданий Учаснику органом сертифікації, що акредитований Національним агентством з акредитації України. Також, разом із сертифікатом надати в складі тендерної пропозиції сканований оригінал атестату про акредитацію органу з сертифікації, при цьому даний атестат має свідчити про можливість проведення зазначеним органом сертифікації оцінки за видами діяльності, що зазначені у сертифікаті відповідності. Документи повинні бути надані в повному обсязі. Порушено пункт 3.4 Додатку № 1 до тендерної документації Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі - юридичної особи підтверджуються: 1. для керівника учасника - документом, який підтверджує обрання/призначення керівника (з наданням повноважень на вчинення правочину (укладання договору) в разі наявності обмежень щодо вчинення такого правочину (укладання договору) згідно установчих (статутних) документів): протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників та наказ про призначення, строковий трудовий договір, міжнародний контракт тощо. 2. для особи (яка не є керівником учасника), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі: 2.1. документ, який підтверджує обрання/призначення керівника (протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників та наказ про призначення, строковий трудовий договір, міжнародний контракт тощо); 2.2. довіреність із зазначенням обсягу повноважень, прізвища, імені та по батькові уповноваженої особи, зразку підпису уповноваженої особи, терміну дії. Повноваження особи, яку уповноважено учасником-фізичною особою, представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі підтверджуються довіреністю, посвідченою в установленому законодавством порядку. В разі наявності в установчому документі певних обмежень (за сумою, строком і т.і.) надається також документ (протокол, дозвіл, рішення тощо), який дає право на укладання договору. У разі наявності обмежень по сумі виражених не в грошовому еквіваленті, а в будь-якому іншому показнику (наприклад: відсоток від чистого прибутку, відсоток від вартості активів за даними останньої річної звітності, відсоток від вартості чистих активів станом на кінець попереднього кварталу (для ТОВ і ТДВ відповідно до статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю») та інше), Учасник надає відповідний документ, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки Замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання договору (наприклад: протокол, дозвіл, рішення, річна звітність, квартальна звітність, аудиторський звіт і т.і.); Надати документи передбачені пунктом 3.4 Додатку № 1 до Тендерної документації, а саме: Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі - юридичної особи підтверджуються: 1. для керівника учасника - документом, який підтверджує обрання/призначення керівника (з наданням повноважень на вчинення правочину (укладання договору) в разі наявності обмежень щодо вчинення такого правочину (укладання договору) згідно установчих (статутних) документів): протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників та наказ про призначення, строковий трудовий договір, міжнародний контракт тощо. 2. для особи (яка не є керівником учасника), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі: 2.1. документ, який підтверджує обрання/призначення керівника (протокол зборів засновників підприємства/виписка з протоколу зборів засновників та наказ про призначення, строковий трудовий договір, міжнародний контракт тощо); 2.2. довіреність із зазначенням обсягу повноважень, прізвища, імені та по батькові уповноваженої особи, зразку підпису уповноваженої особи, терміну дії. Повноваження особи, яку уповноважено учасником-фізичною особою, представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі підтверджуються довіреністю, посвідченою в установленому законодавством порядку. В разі наявності в установчому документі певних обмежень (за сумою, строком і т.і.) надається також документ (протокол, дозвіл, рішення тощо), який дає право на укладання договору. У разі наявності обмежень по сумі виражених не в грошовому еквіваленті, а в будь-якому іншому показнику (наприклад: відсоток від чистого прибутку, відсоток від вартості активів за даними останньої річної звітності, відсоток від вартості чистих активів станом на кінець попереднього кварталу (для ТОВ і ТДВ відповідно до статті 44 Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю») та інше), Учасник надає відповідний документ, в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки Замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання договору (наприклад: протокол, дозвіл, рішення, річна звітність, квартальна звітність, аудиторський звіт і т.і.);
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.