Період оскарження умов закупівлі - по 11-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 11-06-2023, 00:00
ID закупівлі: 786e003eb9ed412facbbd1b4042df475
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 606 988,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 8 034,94 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Комунальне некомерційне підприємство Львівської обласної ради «Західноукраїнський спеціалізований дитячий медичний центр» |
ЄДРПОУ: | 02007101 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Перейма Оксана |
Телефон: | 380322705427 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79035, Україна, Львівська область,Львів, м. Львів, вул. Дністерська, 27 |
5 |
1) Перелік виявлених невідповідностей з посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Відповідно до додатку 4 тендерної документації Учасник повинен надати документ ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ». На підтвердження учасником подано відповідний документ, однак у ньому відсутні заповнені дані щодо виробника товару. -згідно ч. 3.1 розділу 3 тендерної документації «Відповідно до частини 3 статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги», а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозиції у формі електронних документів та накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису (КЕП), уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Файл накладеного КЕП повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням: https://czo.gov.ua/verify.». Учасником не виконано вимоги та підтверджено тендерну пропозицію УЕП (удосконалений електронний підпис на незахищеному носії) -згідно ч.2 додатку 2 тендерної документації: «З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості та якості, яких вимагає тендерна документація, якщо учасник не є виробником предмету закупівлі відповідно до умов цієї тендерної документації, такий учасник повинен надати гарантії можливості поставки предмета закупівлі у кількості, якості, термінами придатності, визначені цією тендерною документацію та тендерною пропозицією учасника торгів. У якості таких гарантій учасник надає: оригінал гарантійного листа виробника(ів) (або представництва, філії виробника, дилера, дистриб'ютора ) якими вони гарантують учаснику можливість поставки предмета закупівлі на торги у кількості, якості, термінами придатності, визначені цією тендерною документацію). Гарантійний лист повинен включати: назву замовника, учасника, назву предмету закупівлі згідно оголошення, номер закупівлі у системі PROZORRO» На підтвердження вимоги учасником подано лист від виробника про підтвердження дистриб’юторства, однак у ньому відсутні дані про можливість поставки предмета закупівлі на торги у кількості, якості, термінами придатності, визначені тендерною документацію. 2) Перелік документів/інформації, які повинен надати учасник на усунення невідповідностей - надати документ ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» з заповненням усіх необхіднх даних зокрема виробника товару -підтвердити подання пропозиції шляхом підписання її КЕП (кваліфікований електронний підпис на захищеному носії) -надати Гарантійний лист який повинен включати назву замовника, учасника, назву предмету закупівлі згідно оголошення, номер закупівлі у системі PROZORRO про гарантії поставки предмета закупівлі на торги у кількості, якості, термінами придатності, визначені тендерною документацію від імені виробника чи представництва, філії виробника, дилера, дистриб'ютора. *примітка: після усунення невідповідностей учасник обов’язково повторно підписує пропозицію КЕП 3) Усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах здійснюється учасником процедури закупівлі шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених, або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.