Період оскарження умов закупівлі - по 05-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-06-2023, 00:00
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 80 400,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 402,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ФІЛІЯ "ПАНЮТИНСЬКИЙ ВАГОНОРЕМОНТНИЙ ЗАВОД" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
ЄДРПОУ: | 40081305 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Онацький Едуард Федорович |
Телефон: | 380931049649 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 64660, Україна, Харківська область,смт Панютине, вул. Заводська, 5 |
1 |
Під час розгляду тендерної пропозиції ФОП ГРАБКО МИКОЛА ВОЛОДИМИРОВИЧ виявлено, що у складі тендерної пропозиції відсутні наступні документи: - Сканована копія паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду – для фізичної особи, як того вимагалося згідно п.6 «Інші документи, які Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції» Додатку 2 тендерної документації; - У Формі «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» не вірно вказано найменування товару електродвигун МТН 412-8 22 кВт/720 об/хв ІМ 1003, згідно наданого паспорту. - Довідка Учасника, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно форми 2, як того вимагалося згідно «Перелік документів та інформації, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»» Додатку 3 тендерної документації; - Інформація в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про наявність/відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника зазначених у абз. 14 п. 47 Особливостей згідно «Перелік документів, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, відповідно до п. 47 Особливостей» Додатку 3 тендерної документації; Відповідно до ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з урахуванням положень пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі — Особливості): Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі має право виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Таким чином Учасник повинен надати: - Сканована копію паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду – для фізичної особи, як того вимагалося згідно п.6 «Інші документи, які Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції» Додатку 2 тендерної документації; - Форму «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» виправлену; - Довідку Учасника, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно форми 2, як того вимагалося згідно «Перелік документів та інформації, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»» Додатку 3 тендерної документації; - Інформацію в довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника про наявність/відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника зазначених у абз. 14 п. 47 Особливостей згідно «Перелік документів, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, відповідно до п. 47 Особливостей» Додатку 3 тендерної документації;
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.