Період оскарження умов закупівлі - по 05-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-06-2023, 00:00
ID закупівлі: 6cfacacf327c4f75908af23e966c504e
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 95 661,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 478,31 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | ДП СХІДНИЙ ГІРНИЧО-ЗБАГАЧУВАЛЬНИЙ КОМБІНАТ |
ЄДРПОУ: | 14309787 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.vostgok.com.ua |
Контактна особа: | Лучко Катерина Анатоліївна |
Телефон: | +380503847607 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 52210, Україна, Дніпропетровська область,Жовті Води, вул. Горького 2 |
0 |
1. Учасник надав документи, що підтверджують виконання аналогічного договору на суму, меншу, ніж передбачено специфікацією; 2. Учасник надав документи, які підтверджують технічні та якісні характеристики предмету закупівлі «Паспорт (сертификат) качества» на блок живлення БПР-2407, викладений мовою, іншою, ніж українська; 3. Учасник не надав документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності: 1) Відповідно до Додатку №1 до тендерної документації: Для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору" Учасник надає сканкопію аналогічного договору на предмет закупівлі (з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору, які стосуються предмета закупівлі) та документи, що підтверджують його виконання; 2) - Відповідно до пункту 12 Додатку 4 до тендерної документації: Інші документи, які вимагаються при поданні пропозиції: Документи, які підтверджують технічні та якісні характеристики предмету закупівлі, форма яких передбачена чинними нормативними документами (сертифікати якості або відповідності виробника або інший документ виробника, що підтверджує технічні та якісні характеристики предмету закупівлі). Якщо в зазначених документах, наданих Учасником на підтвердження технічних та якісних характеристиках предмету закупівлі, відсутні деякі технічні характеристики з тих, що зазначені у вимогах Замовника, Учасником може бути підтверджена відповідність вказаним характеристикам у гарантійному листі виробника, де зазначаються такі характеристики і гарантується їх відповідність вимогам Замовника; - Відповідно до пункту 7 розділу І тендерної документації: Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, викладаються українською мовою та можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати автентичний переклад на українську мову. У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту; 3) Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації: Учасник повинен завантажити файли з: - документами, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи Учасника процедури закупівлі: для посадових (службових) осіб Учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені Учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси Учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси Учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи Учасника, що підписала від імені Учасника вказану довіреність. Перелік інформації та/або дій, які повинен подати/виконати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме: 1) Сканкопії аналогічного договору на предмет закупівлі (з усіма додатками, що є невід’ємною частиною договору, які стосуються предмета закупівлі) та документи, що підтверджують його виконання; 2) Переклад на українську мову «Паспорт (сертификат) качества» на блок живлення БПР-2407, 3) документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи Учасника процедури закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.