Період оскарження умов закупівлі - по 13-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 13-06-2023, 00:00
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: товари. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Акумуляторні батареї за кодом ДК 021:2015 31440000-2 Акумуляторні батареї. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний): вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12. 2023 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 172 764,65,00 грн. без ПДВ / 207 317,58 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16.06.2023 о 12-00 год. 12. Умови оплати: Поетапна оплата за поставлений товар здійснюється по кожній поставці наступним чином (якщо Постачальник є платником ПДВ): - протягом 15 банківських днів з дати поставки конкретної партії товару, на підставі виставленого виконавцем рахунку та підписаної видаткової накладної, здійснюється оплата 80% суми поставки; - протягом 10 банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку та підписаної видаткової накладної, здійснюється оплата 20% суми відповідної поставки. Якщо Постачальник не є платником ПДВ, оплата за поставлений товар здійснюється протягом 15 банківських днів з дати поставки конкретної партії товару на підставі виставленого рахунку та підписаної видаткової накладної. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5% (у разі проведення аукціону). 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
| Статус: | Завершена закупівля |
| Бюджет: | 172 764,65 UAH(без ПДВ) |
| Мінімальний крок аукціону: | 863,82 UAH |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Замовник: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДП "АМПУ" |
| ЄДРПОУ: | 38728549 Досьє YouControl |
| Сайт: | http://www.uspa.gov.ua/yuz/ |
| Контактна особа: | Малакаєв Сергій Володимирович |
| Телефон: | 0487381865 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 65481, Україна, Одеська область,Южне, Україна, 65481, Одеська обл., місто Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
5 |
Дата прийняття рішення про усунення невідповідностей: 26.06.2023 Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (з урахуванням Протоколу робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 26.06.2023 № 251) Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2023-05-31-002765-a) 1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: товари. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Акумуляторні батареї за кодом ДК 021:2015 - 31440000-2 Акумуляторні батареї. 7. Найменування учасника, тендерна пропозиція якого розглядається, та у якій виявлено невідповідності: Товариство з обмеженою відповідальністю "Стандарт Інжинірінг" (ТОВ "Стандарт Інжинірінг"). 8. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 8.1. згідно п.п.1.1.1. п.1. Розділу I Додатку 2 до Тендерної документації (далі- ТД) для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази вимагалося надати Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) Учасника, що містить інформацію про наявність у Учасника власного/залученого обладнання, матеріально-технічної бази (в тому числі, із зазначенням автотранспортних засобів), які належать Учаснику на праві власності, необхідних для постачання товару, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4 до цієї тендерної документації. У разі відсутності у Учасника власного обладнання, матеріально-технічної бази (в тому числі, із зазначенням автотранспортних засобів), необхідних для постачання товару, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання з яким укладено такий договір, номер та дату договору, а також строк (термін) дії такого договору (в графі «Примітки»). 8.2. згідно п.п.4.1. п.4. Розділу I Додатку 2 до ТД для підтвердження технічних, якісних, кількісних та інших характеристик предмета закупівлі вимагалося надати Заповнену та підписану з боку учасника «Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником процедури закупівлі товару» за встановленою формою згідно Додатку 1 до ТД. 9. Перелік виявлених невідповідностей: 9.1. щодо п.п.1.1.1. п.1. Розділу I Додатку 2 до ТД учасником процедури закупівлі ТОВ "Стандарт Інжинірінг" у складі його тендерної пропозиції не було надано Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) Учасника, що містить інформацію про наявність у Учасника власного/залученого обладнання, матеріально-технічної бази (в тому числі, із зазначенням автотранспортних засобів), які належать Учаснику на праві власності, необхідних для постачання товару, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4 до цієї тендерної документації. У разі відсутності у Учасника власного обладнання, матеріально-технічної бази (в тому числі, із зазначенням автотранспортних засобів), необхідних для постачання товару, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання з яким укладено такий договір, номер та дату договору, а також строк (термін) дії такого договору (в графі «Примітки»). 9.2. щодо п.п.4.1. п.4. Розділу I Додатку 2 до ТД, учасником в пункті 3 «Інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником процедури закупівлі товару» не вказані розміри запропонованого товару. 10. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 10.1. на вимогу п.п.1.1.1. п.1. Розділу I Додатку 2 до ТД надати Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) Учасника, що містить інформацію про наявність у Учасника власного/залученого обладнання, матеріально-технічної бази (в тому числі, із зазначенням автотранспортних засобів), які належать Учаснику на праві власності, необхідних для постачання товару, що є предметом закупівлі, за зразком, наведеним у Додатку 4 до цієї тендерної документації. У разі відсутності у Учасника власного обладнання, матеріально-технічної бази (в тому числі, із зазначенням автотранспортних засобів), необхідних для постачання товару, що є предметом закупівлі, зазначити інформацію про наявність чинних договорів оренди, використання, лізингу тощо та вказати: найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ/РНОКПП суб’єкта господарювання з яким укладено такий договір, номер та дату договору, а також строк (термін) дії такого договору (в графі «Примітки»). 10.2. на вимогу п.п.4.1. п.4. Розділу I Додатку 2 до ТД надати «Інформацію про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником процедури закупівлі товару» з зазначенням розмірів товару, зазначеного в п.3 Інформації. Примітка: Після отримання повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасник процедури має можливість виправити протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель вищезазначеного повідомлення вказані у ньому невідповідності. Уповноважена особа, відповідальна за організацію та проведення процедури закупівлі ____________________ (підпис) Сергій МАЛАКАЄВ
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.