Період оскарження умов закупівлі - по 02-06-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 02-06-2023, 00:00
Трансформатори (ДК 021:2015: 31170000-8 – Трансформатори)
ID закупівлі: f1febb52662543bebbd4f4898f73960c
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 481 000,00 UAH(без ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 4 810,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Акціонерне товариство «Оператор газорозподільної системи «Львівгаз» |
ЄДРПОУ: | 03349039 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Василик Ірина |
Телефон: | 380967824978 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79039, Україна, Львівська область,Львів, вул. Золота, будинок 42 |
3 |
Замовник надсилає учаснику Запорізьке виробниче підприємство «Неон» Українського товариства глухих повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1.1) у складі тендерної пропозиції учасника подано наказ про призначення керівника (підписанта документів пропозиції учасника), який викладений на російській мові; 1.2) учасником в складі тендерної пропозиції подано довідку на дотримання вимог Постанови КМУ № 187 від 03.03.2022 р. із не дотриманням форми згідно Додатку 8 тендерної документації та не долучено копії структури власності за формою та змістом, визначеними відповідно до законодавства. 2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 2.1.) п.7 розділу I. Загальні положення Тендерної документації; 2.2.) додаток 8 до Тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1.) наказ про призначення керівника (підписанта документів пропозиції учасника) викладений на українській мові; 3.2.) довідка на дотримання вимог Постанови КМУ № 187 від 03.03.2022р. згідно Додатку 8 тендерної документації та копія структури власності назва контрагента за формою та змістом, визначеними відповідно до законодавства. Увага! Після виправлення невідповідностей шляхом долучення вищевказаних документів, учасником накладається кваліфікований/удосконалений електронний підпис посадової особи учасника. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.