Період оскарження умов закупівлі - по 28-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-05-2023, 00:00
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 58 356,66 UAH(без ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 583,56 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Приватне акціонерне товариство "Укргідроенерго" |
ЄДРПОУ: | 20588716 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Корольов Ілля Миколайович |
Телефон: | 380612239347 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 07300, Україна, Київська область,Вишгород, м. Вишгород |
6 |
Керуючись вимогами пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), Філія «Дніпровська ГЕС» ПрАТ «Укргідроенерго» вимагає усунути невідповідності, які виявлені у складі тендерної пропозиції ТОВ "Беннінг Пауер Електронікс" з предмета закупівлі: ДК 021:2015 код 31710000-6 Електронне обладнання (Постачання сервісного комплекту для випрямного пристрою для філії "Дніпровська ГЕС" ПрАТ "Укргідроенерго") ідентифікатор закупівлі № UA-2023-05-23-011238-a 1. Відповідно вимог п. 1.1. ч. 1 табл. №1 Додатку №1 тендерної документації Учасник закупівлі надав скановану копію аналогічного договору для документального підтвердження досвіду надання послуги. Аналогічним за предметом закупівлі договором в розумінні тендерної документації є договір з: ДК 021:2015 код 31710000-6 Електронне обладнання. Просимо надати роз’яснення щодо наданого аналогічного договору для документального підтвердження досвіду на відповідність до предмету закупівлі: ДК 021:2015 код 31710000-6 Електронне обладнання. 2. Відповідно вимог п. 1.1.1 ч.1 табл. 1 додатку 1 тендерної документації: Для документально підтвердженого досвіду виконання учасником аналогічного за предметом закупівлі договору учасником надається копія договору з позитивним листом-відгуком, що свідчить про виконання договору та на який є посилання у довідці складеній відповідно до вимог п. 1.1. цього Додатку. Відповідно вимог тендерної документації - Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку підприємства, організації Замовника за підписом керівника або уповноваженої особи, з зазначенням предмету договору або номеру та дати договору. Відповідно тендерної пропозиції Учасника, лист-відгук наданий без зазначення предмету договору або номеру та дати договору. Просимо внести зміни та усунити невідповідність. 3. Відповідно вимог п. 1.1 ч. 1 табл. №2 продовження додатку №1 тендерної документації Учасник повинен надати підтвердження відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей. Відповідно тендерної документацій Учасник не надав підтвердження відсутності усіх підстав, визначених у пункті 47 Особливостей. Просимо усунути невідповідність.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
У відповідності з пп. 2 п. 50 Особливостей у Замовника виникла необхідність відмінити відкриті торги у зв’язку з неможливістю усунити порушення, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
07-07-2023, 00:01
Період оскарження:
з 26-06-2023, 14:49 по 07-07-2023, 00:00
Документи: