Період оскарження умов закупівлі - по 23-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 23-05-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 26-05-2023, 00:00
ID закупівлі: 9a40029ae7264dbbb349df0f999a9f12
| Статус: | Торги відмінено |
| Бюджет: | 4 000 000,00 UAH (з ПДВ) |
| Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
| Забезпечення пропозиції: | 100 000,00 UAH |
| Замовник: | Бучанська міська рада |
| ЄДРПОУ: | 04360586 Досьє YouControl |
| Контактна особа: | Чирінська Олена Вікторівна |
| Телефон: | 380459748517 |
| E-mail: | [email protected] |
| Місцезнаходження: | 08292, Україна, Київська область,Буча, Енергетиків,12 |
16 |
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Під час публікації оголошення про проведення закупівлі були зазначені наступні номенклатурні позиції закупівлі: 1. Дизельний генератор номінальною потужністю 21,8 кВт – 1шт; 2. Дизельний генератор номінальною потужністю 24 кВт – 2шт; 3. Дизельний генератор номінальною потужністю 64 кВт – 1шт; В Додатку 1 до Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» зазначені технічні характеристики зазначеного в оголошені обладнання та інші вимоги щодо закупівлі, а саме: 13.1 ВИМОГИ ЩОДО ВСТАНОВЛЕННЯ ТА ПІДКЛЮЧЕННЯ: (надати довідку-згоду в довільній формі щодо згоди з умовами): - встановити дизельні електростанції (4 одиниці); - кабелі до щитових прокласти крізь технічні отвори приміщень будівель та прокласти по стінам приміщень; - підключення дизельних електростанцій до існуючих мереж будівель виконати через АВР; - перетин кабелів розрахувати згідно із споживчою потужністю та довжиною кабельних ліній; - виповнити пусконалагоджувальні роботи; - виконати тестові запуски та перевірку роботи дизельних електростанцій; - провести навчання відповідального персоналу. ІНШІ ВИМОГИ: З огляду на те, що генератори купуються разом із встановленням та підключенням, продавець повинен надати наступні сертифікати: - Скановану копію оригіналу сертифікату учасника на систему управління якістю згідно з вимогами стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги», чинного на дату розкриття тендерних пропозицій. Сертифікат повинний бути виданий Учаснику органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), який був акредитований НААУ на момент видачі сертифікату. Акредитація в частині ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» повинна розповсюджуватися на сферу поширення відповідного коду, що зазначений у сертифікаті. На підтвердження відповідності даній вимозі надати скановану копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат, з усіма додатками. Оскільки, на виконання даної вимоги, не були зазначені номенклатура та об’єми витратних матеріалів, інформація про АВР, технічні характеристики існуючих мереж будівель, де замовник планує встановлювати генераторні установки, що закуповуються, на умови закупівлі почали надходити запитання та вимоги щодо перерахованого вище. На опрацювання питань та вимог, що надійшли в результаті проведення закупівлі було проведено додаткове опрацювання закупівлі та встановлено, що для об’єктів інфраструктури міста необхідно закупити більш потужні дизельні генераторні установки, а саме: Генераторні установки потужністю 35 кВт, 38 кВт та 96 кВт, в зв’язку чим було прийнято рішення внести зміни до Тендерної документації. Але внесення змін, в даному випадку, потребує не лише тендерна документація, а й оголошення про закупівлю, в якому відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 «Про затвердження порядку розміщення інформації про публічні закупівлі» (далі – Наказ) зазначена інформацію про кожну номенклатурну одиницю. Законом України «Про публічні закупівлі» та Особливостями (п.54) передбачено внесення змін до тендерної документації та не передбачено внесення змін до оголошення про закупівлю. Разом з тим відповідно до Наказу: У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Таким чином у зв’язку з неможливістю привести у відповідність інформвцію, розміщену в електронних полях оголошенння про проведення закупівлі з інформвцією, зазначеною в Тендерній документації виникли порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути.
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
03-06-2023, 00:01
Період оскарження:
з 23-05-2023, 17:19 по 03-06-2023, 00:00
Документи: