Період оскарження умов закупівлі - по 21-05-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 21-05-2023, 00:00
ID закупівлі: 798b8574ef8e4bbaa1328955d2bea301
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 125 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | СТОРОЖИНЕЦЬКА МІСЬКА РАДА |
ЄДРПОУ: | 04062179 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Хорюк Руслана Валеріївна |
Телефон: | 380990233609 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 59000, Україна, Чернівецька область,Сторожинець, вул.Чернівецька, будинок 6 А |
10 |
Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації* (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). У Додатку 2 до Тендерної документації Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі вказано Параметри виходу 5 розеток. Учасник у листі № 39/2 від 23.05.2023 не уточнив кількість розеток. Прохання Замовника - усунути дану невідповідність чи уточнити яка кількість розеток присутня в предметі закупівлі. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.