Період оскарження умов закупівлі - по 03-04-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 03-04-2023, 00:00
Пунктом 10 Особливостей встановлено, що замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу
ID закупівлі: 3bb17c82b31047879573b303d8f52d68
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 111 988,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Міське комунальне унітарне підприємство «Міськсвітло» |
ЄДРПОУ: | 33762344 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Майданюк Катерина Валеріївна |
Телефон: | 380432550774 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 21018, Україна, Вінницька область,Вінниця, вул. Скалецького Р., будинок 17 |
5 |
Замовником у Додатку 1 до тендерної документації в частині Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» вимагається документально підтверджена інформація про досвід виконання аналогічних договорів. Учасник має надати: - копії повністю виконаних учасником аналогічних договорів, які зазначені учасником в довідці згідно нижче вказаної форми; - копії документів, що документально підтверджують фактичне повне виконання аналогічного договору, які надаються у складі тендерної пропозиції; - позитивний відгук (рекомендаційний лист, тощо) від замовників (споживачів) згідно такого аналогічного договору. Учасник в електронній системі закупівель підвантажив файл «Аналогічний договір _ видаткова _ лист відгук 2.pdf.p7s» у форматі, що не дає можливість його перегляду. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями підтвердження вимоги Замовника, визначеної в Додатку 1 – копії аналогічних договорів, копії документів, що документально підтверджують фактичне повне виконання аналогічного договору, позитивний відгук (рекомендаційний лист, тощо) від замовників (споживачів) згідно такого аналогічного договору шляхом завантаження відповідної інформації в електронну систему. Учасник у складі документів, що вимагались Замовником, надав Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань на підставі, якої здійснює свою діяльність. Згідно даних з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань місцезнаходження фізичної особи-підприємця не відповідає інформації, наданій Учасником. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями – Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, що містить актуальну інформацію на дату подання пропозиції. Пунктом 8 Додатку 1 до тендерної документації Щодо підтвердження якості, безпеки та відповідності товару стандартам та нормам, на кожне найменування предмету закупівлі вимагаються чинні на момент розкриття копії або скановані оригінали: сертифікату якості та/або декларації відповідності та/або сертифікату відповідності та /або протокол випробовувань та/або технічний паспорт та/або технічний сертифікат Учасником не надано підтверджуючих документів щодо п. 16 Додатку 2 Технічна специфікація – котушка до контактору КТ 6013. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями відповідні документи на котушку до контактору КТ 6013. Учасник у складі документів надав Цінову пропозицію на товар. Оскільки Замовником не встановлювалась форма та вимога до надання Цінової пропозиції на встановленому бланку, Учаснику необхідно привести у відповідність інформацію зазначену у Ціновій пропозиції відповідно до поданої пропозиції та предмету закупівлі.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.