Період оскарження умов закупівлі - по 28-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 28-03-2023, 00:00
Згідно п. 35 Постанови 1178 аукціон у цій закупівлі проводитися не буде. Проте, в ЗУ "Про публічні закупівлі" ще залишилася вимога вказувати крок зниження ціни при оголошенні відкритих торгів. Тому технічним функціоналом електронного майданчика автоматично встановлено крок пониження 0.5 %, що неможливо змінити чи видалити при оголошенні закупівлі
ID закупівлі: 4abba8c23bf24369b9add57654c379e1
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 170 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Львівський військово-медичний клінічний центр (клінічний госпіталь) Державної прикордонної служби України (військова частина 2522) |
ЄДРПОУ: | 14321771 Досьє YouControl |
Сайт: | https://dpsu.gov.ua |
Контактна особа: | Воляник Володимир Васильович |
Телефон: | +380322390029 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 79014, Україна, Львівська область,Львів, вул.Личаківська,107 |
7 |
Пунктом 40 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ПП "Посейдон-Плюс" Ідентифікатор закупівлі UA-2023-03-23-009891-a згідно пункту 40 Особливостей виявлено наступні невідповідності: 1. Відповідно до пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Однією із цих вимог було надання учасником заповнену форму тендерної пропозиції – згідно з Додатком 2 до тендерної документації. При дослідженні тендерної пропозицій учасника встановлено, що учасником надано файл у складі своєї тендерної пропозиції документ під назвою «Додаток 2 Форма Тендерна пропозиція», в стовпці 3 таблиці тендерної пропозиції «Назва виробника» зазначено RIELLO UPS. Враховуючи надані документи Учасником «Декларація про відповідність товару» та «Сертифікат відповідності товару» зазначено виробником товару «RPS S.P.A.» Враховуючи наведене та відповідно до пункту 40 Особливостей учасник має право усунути зазначене порушення, протягом 24 годин, з моменту розміщення повідомлення в електронній системі, про виявлені невідповідності. Таким чином, просимо учасника усунути зазначену невідповідність, виявлені в його тендерній пропозиції, шляхом публікації оформленої належним чином форми тендерної пропозиції із зазначенням виробника відповідно до наданих документів. 2. Уповноваженою особою встановлено, що відповідно до вимог пункту 2 додатку № 4 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» - з метою підтвердження того, що обладнання буде безпечним для використання, Учасник повинен надати на запропонований товар протокол випробувань або паспорт безпеки матеріалів обладнання, які підтверджують безпечність матеріалів обладнання. При дослідженні тендерної пропозицій учасника встановлено, що Учасником не надано протоколу випробувань або паспорт безпеки матеріалів обладнання які підтверджують безпечність матеріалів обладнання. Таким чином, просимо Учасника усунути зазначену невідповідність, виявлені в його тендерній пропозиції, шляхом публікації протоколу випробувань або паспорт безпеки матеріалів обладнання які підтверджують безпечність матеріалів обладнання.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.