Період оскарження умов закупівлі - по 18-03-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 18-03-2023, 00:00
Придбання та встановлення генератора за кодом ДК 021:2015 – 31120000-3 Генератори
ID закупівлі: e8122b6a15ef4c0e85a30152736d957a
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 250 000,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради |
ЄДРПОУ: | 37361483 Досьє YouControl |
Сайт: | http://www.ouo.gov.ua |
Контактна особа: | Стипанець Ольга Миколаївна |
Телефон: | +380457264093 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 08703, Україна, Київська область,місто Обухів, вул. Каштанова, 13 |
15 |
УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ Виконавчого комітету Обухівської міської ради ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 28 березня 2023 року № 121 м. Обухів Керуючись вимогами статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), постановою від 12.10.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», Положенням про уповноважену особу, що затверджене наказом начальника управління освіти виконавчого комітету Обухівської міської ради від 06.05.2021 № 113. У зв’язку з перевіркою тендерної пропозиції наданої учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «СпецТехМаркет», виявлено невідповідності в інформації, яку надав учасник процедури закупівлі на виконання вимог Замовника відповідно до пункту 9 додатку 2 до ТД та підпункту 1.1.2 пункту 1 додатку 1 до ТД, виправлення яких не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції (найменування товару, марки, моделі тощо), а саме: - Відповідно до пункту 9 додатку 2 до ТД, Замовник просив надати довідку у довільній формі, а саме: Ціна за одиницю товару повинна бути сформована з урахуванням витрат: на поставку, завантаження, розвантаження, занесення, встановлення, підключення (з урахуванням усіх комплектуючих та матеріалів), податків і зборів (довідка у довільній формі); - Відповідно до підпункту 1.1.2 пункту 1 додатку 1 до ТД, Замовник просив надати копію аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (не менше 1 копії договору), зазначеного в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) у відповідності до предмета закупівлі. Аналогічним вважається договір за предметом закупівлі за кодом єдиного закупівельного словника ДК 021:2015 – 31120000-3 – Генератори. Учаснику необхідно надати Замовнику згідно пункту 9 додатку 2 до тендерної документації дану довідку у довільній формі. Учаснику необхідно надати Замовнику згідно підпункту 1.1.2 пункту 1 додатку 1 до ТД виправлену копію аналогічного договору № 091222G від 02.12.22 р, зазначеного в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору вих. № 20032023-20 від 20.03.23 р. з вказаним кодом єдиного закупівельного словника ДК 021:2015. Всі інші подані документи учасника відповідають вимога замовника. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ: Пункт 9 додатку 2 до тендерної документації. Підпункт 1.1.2 пункту 1 додатку 1 до тендерної документації. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ: Відповідно до п. 40 Постанови 1178 від 12.10.22 р «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Отже, Замовник вимагає від учасника усунути невідповідності в тендерній документації протягом 24 годин, а саме: - Надати довідку у довільній формі про те що: Ціна за одиницю товару повинна бути сформована з урахуванням витрат: на поставку, завантаження, розвантаження, занесення, встановлення, підключення (з урахуванням усіх комплектуючих та матеріалів), податків і зборів. - Надати Замовнику виправлену копію аналогічного договору № 091222G від 02.12.22 р, зазначеного в довідці про наявність досвіду виконання аналогічного договору вих. № 20032023-20 від 20.03.23 р. з вказаним кодом єдиного закупівельного словника ДК 021:2015. ВИРІШИЛА: 1. Прийняти рішення про вимогу усунення невідповідностей учасником Товариством з обмеженою відповідальністю «СпецТехМаркет» у тендерній документації протягом 24 години в процедурі закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 31120000-3 – Генератори «Придбання та встановлення генератора за кодом ДК 021:2015 – 31120000-3 Генератори», ідентифікатор закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-03-09-001501-a. 2. Повідомлення про вимогу усунути невідповідності учасником обов’язково безоплатно оприлюднити на вебпорталі Уповноваженого органу. Уповноважена особа __________ Ольга СТИПАНЕЦЬ
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.