Період оскарження умов закупівлі - по 05-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-02-2023, 00:00
ID закупівлі: 885ddd48d2594c708a1658200af359b8
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 1 101 300,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 5 506,50 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 33 039,00 UAH |
Замовник: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА" |
ЄДРПОУ: | 39607507 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Антоненко Андрій Олексійович |
Телефон: | 380444540166 |
E-mail: | kk_urist@ukr.net |
Місцезнаходження: | 03134, Україна, Київська область,Київ, 03182, м. Київ, Святошинський район, вул. Симиренка, буд. 17 |
1 |
Частиною 2 Розділу «ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» встановлено, що учасник у складі тендерної пропозиції та до завершення її прийому надає забезпечення тендерної пропозиції в розмірі 33 039.00 грн. Документ, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, має бути поданий у вигляді оформленої електронної банківської гарантії, що захищена кваліфікованим електронним підписом відповідальних осіб банка-гаранта, складена з урахуванням вимог Постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження зарахування грошового покриття надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття, видана банком-гарантом, завірена печаткою банка-гаранта та підписом уповноваженої особи банка-гаранта. До довідки додається виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття не пізніше дати видачі гарантії. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. У складі своєї тендерної пропозиції учасник не надав підтвердження зарахування грошового покриття відповідно до встановлених вимог. Пунктом 2.5. частини 2 Додатку № 2 тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасниками у складі тендерної пропозиції копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ або витягу з реєстру платників ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) або платника єдиного податку (якщо учасник є платником єдиного податку). Учасник зазначив, що не є платником ПДВ, має статус єдиного податку. Разом з тим, у складі своєї тендерної пропозиції учасник не надав витяг з реєстру платників єдиного податку. Вимагаємо у встановлений Законом строк виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель наступних документів: 1. Довідка з банку про наявність повного грошового покриття по банківській гарантії № GRI0034KV23, видана банком-гарантом, завірена печаткою банка-гаранта та підписом уповноваженої особи банка-гаранта. До довідки додається виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття не пізніше дати видачі гарантії, а також. 2. Витяг з реєстру платників єдиного податку.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.