Період оскарження умов закупівлі - по 05-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-02-2023, 00:00
Закупівля відбувається відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 року (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами) без аукціону, але для технічного проведення процедури на електронному майданчику потрібно лише технічно зазначити розмір мінімального кроку пониження. Звертаємо увагу Учасників: процедура закупівлі відбувається відповідно до Законодавства, а саме без аукціону (відповідно до тендерної документації Замовника)!
ID закупівлі: 9c735c9a838f4208a28809ef7e2d0b06
Статус: | Завершена закупівля |
Бюджет: | 204 750,00 UAH (з ПДВ) |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Департамент охорони здоров'я Одеської міської ради |
ЄДРПОУ: | 02013082 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Коваленко Ольга |
Телефон: | 380983099131 |
E-mail: | [email protected] |
Місцезнаходження: | 65017, Україна, Одеська область,Одеса, ВУЛИЦЯ КОСОВСЬКА, будинок 2-Д |
4 |
Перелік невідповідностей: 1. Відповідно до вимог Замовника у п.1 Додатку №2 Тендерної документації, Учасник повинен був надати у складі тендерної документації «Довідка (у довільній формі) про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для поставки товарів, що є предметом закупівлі. Довідка повинна містити опис технічних можливостей складських приміщень та відомості про автотранспорт (перелік транспортних засобів із зазначенням марки, моделі, року випуску, державного номеру, інформацію про власника) або договір надання транспортних послуг.» Невідповідність: Учасником у складі тендерної пропозиції наданий файл.pdf «8_[07-02-2023 16.24.29]ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ЗГІДНО ДОДАТКУ 2» на сторінці 1 надана «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» (далі – Довідка): - Інформація зазначена у пункті 3 Довідки «…liteBook 9470m, 14.0” HD, i7-3687U, 8Gb, 256GbSSD, HD Graphics 4000 , 3G, vF» не відповідає інформації щодо ноутбуку зазначеній у Інвентарній картці «SKY00000001» у строчці «повне найменування та призначення об’єкту». - Інформація зазначена у пункті 1 Довідки не містить інформацію щодо опису технічних можливостей складських приміщень. 2. Відповідно до вимог Замовника у п.3 Додатку №2 Тендерної документації, Учасник повинен був надати у складі тендерної документації «Довідка у довільній формі, яка містить інформацію про укладений та виконаний Учасником аналогічний за предметом закупівлі щієї процедури договір постачання із зазначенням: найменування Замовника (Покупця, Отримувача) з якими укладено договір, процедури закупівлі, номер закупівлі в електронній системі (у разі застосування), дати та суми Договору.» Невідповідність: Учасником у складі тендерної пропозиції наданий файл.pdf «8_[07-02-2023 16.24.29]ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ЗГІДНО ДОДАТКУ 2» на сторінці 22 надана «Довідка про досвід виконання аналогічного договору за предметом закупівлі 31150000-2 - Баласти для розрядних ламп чи трубок. Джерела безперебійного живлення.» (далі – Довідка) – Учасником не вказана процедура закупівлі. 3. Відповідно до вимог Замовника у Додатку №3 Тендерної документації, Учасник повинен був надати у складі тендерної документації «Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, учасник у складі тендерної пропозиції надає: Якщо Учасник не є виробником товару, то він повинен надати лист від виробника товару або його офіційного представника (дистриб'ютора) на території України, який підтверджує представницькі (партнерські, дилерські, агентські, дистриб’юторські тощо) повноваження. Лист надається із зазначенням найменування Замовника чи Учасника, найменування запропонованого товару, унікального номера оголошення про проведення відкритих торгів та дати оприлюднення в електронній системі закупівель.» - Учасником не зазначена дата оприлюднення в електронній системі закупівель у відповідному документі (у листі від виробника), а саме у файлі.pdf «5_[07-02-2023 16.24.29]Лист авторизації Скайлайн (Департамент охорони здоров'я Одеської міської ради)» ВИРІШЕНО: Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учасником згідно строків встановлених законодавством.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.