Період оскарження умов закупівлі - по 05-02-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 05-02-2023, 00:00
Відповісти на вимогу на умову закупівлі - по 08-02-2023, 00:00
ID закупівлі: a1eb614a7a0a4a56b2c22863834fe1a5
Статус: | Торги відмінено |
Бюджет: | 545 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 2 725,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Замовник: | Тараканівська сільська рада |
ЄДРПОУ: | 04385403 Досьє YouControl |
Сайт: | http://tarakanivska.gromada.org.ua/ |
Контактна особа: | Рудик Анатолій Миколайович |
Телефон: | +380365651224 |
E-mail: | ek.tarakaniv@ukr.net |
Місцезнаходження: | 35641, Україна, Рівненська область,село Тараканів, вулиця Львівська, будинок 117 |
12 |
«Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Пунктом 1 Розділу 3 тендерної документації визначено зміст і спосіб подання тендерної документації, зокрема: «якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо»; «документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).». Перелік виявлених невідповідностей. Тендерна пропозиція учасника містить скановані документи без накладеного на них КЕП/УЕП або такі документи не містять підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа, а саме файли: паспорт GeoTech Pro GGP 8000-3 .pdf; паспорт Kraft&Dele KD141.pdf; паспорт Kraft&Dele KD164.pdf Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Копії документів паспортів які надані учасником у складі тендерної пропозиції (файли: паспорт GeoTech Pro GGP 8000-3 .pdf; паспорт Kraft&Dele KD141.pdf; паспорт Kraft&Dele KD164.pdf), привести у відповідність до пункту 1 розділу 3 тендерної документації, а саме, на усі скановані документи, які вимагалися тендерною документацією має бути накладено КЕП УЕП або такі документи повині містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа.»
«Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. 1. Пунктом 1 додатку 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі, зокрема: «Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору)». 2. Пунктом 1 додатку 1 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі, зокрема: «не менше 1 копії договору, зазначеного в довідці в повному обсязі»; «Аналогічним вважається договір предметом закупівлі якого є товар, який відповідає коду 31120000-3 Генератори за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». 3. Пунктом 1 Розділу 3 тендерної документації визначено зміст і спосіб подання тендерної документації, зокрема: «якщо тендерна пропозиція містить і скановані, і електронні документи, потрібно накласти КЕП/УЕП на тендерну пропозицію в цілому та на кожен електронний документ окремо»; «документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без КЕП/УЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями).». Перелік виявлених невідповідностей. 1. У наданій учаником в складі тендерної пропозиції довідці (файл «1_Довідка_аналогічні договори.pdf») не зазначено який саме договір (договори) виконаний (виконані) та з ким укладений (укладені). 2. У наданій учасником в складі тендерної пропозиції копії аналогічного договору (файл 2.1_Аналогічний договір.pdf) предметом закупівлі є «продукція виробничо-технічного призначення…..», тобто в наданій учасником копії договору відсутній предмет закупівлі, який відповідає коду 31120000-3 Генератори за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». 3. Тендерна пропозиція учасника містить скановані документи без накладеного на них КЕП/УЕП або такі документи не містять підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Надати довідку, яка відповідає вимогам пп 1.1.1. п.1 додатку 1 до тендерної документації. 2. Надати копію договору предметом закупівлі якого є товар, який відповідає коду 31120000-3 Генератори за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», або додатково до вже наданої копії договору надати Рахунки-фактуру, що є невід’ємним частинами наданої копії договору, що містять предмет закупівлі, який відповідає коду 31120000-3 Генератори за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 3. Копії документів, які надані учасником у складі тендерної пропозиції, привести у відповідність до пункту 1 розділу 3 тендерної документації, а саме, на усі скановані документи, які вимагалися тендерною документацією має бути накладено КЕП УЕП або такі документи повині містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа.»
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.
Статус:
Виконано
Опис скасування закупівлі/лоту:
Скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі
Причина скасування закупівлі/лоту:
Дата:
03-03-2023, 00:04
Період оскарження:
з 20-02-2023, 14:10 по 03-03-2023, 00:00
Документи: