Період оскарження умов закупівлі - по 08-01-2023, 00:00
Подача вимоги на умови закупівлі - по 08-01-2023, 00:00
Проект договору міститься в тендерній документації
ID закупівлі: 644d37f4d0d444be8a67b5d9cb3a4268
Статус: | Закупівля не відбулась |
Бюджет: | 820 000,00 UAH (з ПДВ) |
Мінімальний крок аукціону: | 8 200,00 UAH |
Оцінка пропозицій: | За вартістю придбання |
Забезпечення пропозиції: | 5 000,00 UAH |
Замовник: | АТ Прикарпаттяобленерго |
ЄДРПОУ: | 00131564 Досьє YouControl |
Контактна особа: | Костюк Василь Васильович |
Телефон: | +380342594336 |
E-mail: | Yuliya.Ivanyshyn@oe.if.ua |
Місцезнаходження: | 76000, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, Індустріальна 34 |
0 |
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) Уповноваженої особи з питань закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Прикарпаттяобленерго» від _13 січня 2023р. № _446/2____ м. Івано-Франківськ 1. Найменування замовника: Приватне акціонерне товариство «Прикарпаттяобленерго». 2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 00131564. 3. Місцезнаходження замовника: вул. Індустріальна, буд. 34, м. Івано-Франківськ, 76014. 4. Категорія замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання (згідно з п. 4 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIІІ (із змінами) (далі – Закон). 5. Конкурентна процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями. 6. Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2022-12-29-000274-a 7. Назва предмета закупівлі: Клеми, комплекти з роз’ємами, тримачі кришок, гвинтові перемикачі, перемички, мости-розмикачі, кліщі, викруток 8. Найменування учасника процедури закупівлі (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи): Товариство з обмеженою відповідальністю «ДВ СП АЛЬТЕРА ІВАНО-ФРАНКІВСЬК» Порядок денний: 1.Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «ДП СВ АЛЬТЕРА ІВАНО-ФРАНКІВСЬК» (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі «Клеми, комплекти з роз’ємами, тримачі кришок, гвинтові перемикачі, перемички, мости-розмикачі, кліщі, викруток», 31220000-4: Елементи електричних схем за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2022-12-29-000274-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) без застосування частини шістнадцятої зазначеної статті та з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. На виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, такого змісту: 1. Відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 Тендерної документації Учасник процедури закупівлі завантажує в електронну систему закупівель цінову пропозицію, оформлену згідно з номенклатурним переліком визначеному у Додатку 4 Тендерної документації. Учасник подав цінову пропозицію, але вона не відповідає номенклатерному переліку визначеному у Додатку 4 Тендерної документації. 2. Відповідно до п.8 «Кваліфікаційні критерії до учасників» розділу 3 Тендерної документації Учасник повинен був подати документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям. Учасник у складі тендерної пропозиції подав документи про наявність документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Надані первинні документи (видаткові накладні), що підтверджують факт виконання аналогічних договорів, не відповідають умовам даних договорів, оскільки дані видаткові накладні є раніших років, якими були укладені договори. Виходячи з цього неможливо визначити кількісний обсяг виконання аналогічних договорів з постачання товарів. Для усунення виявлених порушень учасник повинен завантажити: 1.Відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 Тендерної документації Учасник процедури закупівлі завантажує в електронну систему закупівель цінову пропозицію, оформлену згідно з номенклатурним переліком визначеному у Додатку 4 Тендерної документації. 2.Відповідно до п.8 «Кваліфікаційні критерії до учасників» розділу 3 Тендерної документації Учасник повинен був подати документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 40 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа з питань закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Прикарпаттяобленерго» Василь КОСТЮК Вимога про усунення невідповідностей 1.Відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 Тендерної документації Учасник процедури закупівлі завантажує в електронну систему закупівель цінову пропозицію, оформлену згідно з номенклатурним переліком визначеному у Додатку 4 Тендерної документації. 2.Відповідно до п.8 «Кваліфікаційні критерії до учасників» розділу 3 Тендерної документації Учасник повинен був подати документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям.
Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.