Закупівлю оголошено - 29-12-2022, 08:22. Дата останніх змін - 22-01-2023, 00:00

Клеми,комплекти з роз’ємами,тримачі кришок,гвинтові перемикачі,перемички,мости- розмикачі,кліщі,викруток

Закупівля:UA-2022-12-29-000274-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі: UA-P-2022-12-28-002211-a
Період уточнень
Триває
Завершився
з 29-12-2022, 08:22
по 08-01-2023, 00:00
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 29-12-2022, 08:22
по 11-01-2023, 10:00
Аукціон Період аукціонів
Аукціон не відбувся

Період оскарження умов закупівлі - по 08-01-2023, 00:00

Подача вимоги на умови закупівлі - по 08-01-2023, 00:00

Проект договору міститься в тендерній документації

ID закупівлі: 644d37f4d0d444be8a67b5d9cb3a4268

Відкриті торги з особливостями
Статус:Закупівля не відбулась
Бюджет:820 000,00 UAH (з ПДВ)
Мінімальний крок аукціону:8 200,00 UAH
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Забезпечення пропозиції:5 000,00 UAH Отримати банківську гарантію
Замовник:АТ Прикарпаттяобленерго
ЄДРПОУ:00131564 Досьє YouControl
Контактна особа:Костюк Василь Васильович
Телефон:+380342594336
E-mail:Yuliya.Ivanyshyn@oe.if.ua
Місцезнаходження:
76000, Україна, Івано-Франківська область,Івано-Франківськ, Індустріальна 34
0


Кваліфікаційні критерії
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник фізична особа підтверджує, що
1 - Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 29-12-2022, 08:22:28
Учасник юридична особа підтверджує, що
2 - Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус: Активна
Дата створення: 29-12-2022, 08:22:28
2. Вчинення економічних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус: Активна
Дата створення: 29-12-2022, 08:22:28
3. Вчинення корупційних правопорушень
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус: Активна
Дата створення: 29-12-2022, 08:22:28
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус: Активна
Дата створення: 29-12-2022, 08:22:28
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус: Активна
Дата створення: 29-12-2022, 08:22:28
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус: Активна
Дата створення: 29-12-2022, 08:22:28
Учасник підтверджує, що
2 - Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Статус: Активна
Дата створення: 29-12-2022, 08:22:28
Сума існуючої заборгованості
Статус: Активна
Дата створення: 29-12-2022, 08:22:28
Характер існуючої заборгованості
Статус: Активна
Дата створення: 29-12-2022, 08:22:28
Причина виникнення існуючої заборгованості
Статус: Активна
Дата створення: 29-12-2022, 08:22:28
Учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника
Статус: Активна
Дата створення: 29-12-2022, 08:22:28
6. Порушення справ про банкрутство
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус: Активна
Дата створення: 29-12-2022, 08:22:28
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус: Активна
Дата створення: 29-12-2022, 08:22:28
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Застосовується до:
Замовника
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Замовник підтверджує, що
1 - Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус: Активна
Дата створення: 29-12-2022, 08:22:28
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Учасника процедури
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус: Активна
Дата створення: 29-12-2022, 08:22:28
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус: Активна
Дата створення: 29-12-2022, 08:22:28
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Закупівлі
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Мова тендерної пропозиції українська
Статус: Активна
Дата створення: 29-12-2022, 08:22:28
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Застосовується до:
Учасника процедури
Стосується:
Лоту Клеми,комплекти з роз’ємами,тримачі кришок,гвинтові перемикачі,перемички,мости- розмикачі,кліщі,викруток
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Забезпечення тендерної пропозиції надається у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Розмір забезпечення тендерної пропозиції визначений, виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі, та становить 5000 грн. Платіжні реквізити: Отримувач/бенефіціар - АТ «Прикарпаттяобленерго», код за ЄДРПОУ 00131564, п/р UA 27 336503 0000026009302018152 в ТВБВ №10008/0143 філії - Івано-Франківського обласного управління АТ «Ощадбанк», Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі повинен повідомити про це замовника через електронну систему закупівель та продовжити строк дії свого забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції надається за формою, наведеною в Додатку №5, з урахуванням умов, викладених в тендерній документації. Учасникам процедури закупівлі заборонено відступати від встановленої форми. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (із змінами) (далі - Вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Додатку №5, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 р. №639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 р. №5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Додатку №5, є обов’язковими при складанні гарантії. 4. У реквізитах гарантії зазначається інформація: 1) щодо повного найменування гаранта: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі: - повне найменування (для юридичної особи); - прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) (для фізичної особи); - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (для принципала юридичної особи - резидента); - реєстраційний номер облікової картки платника податків (для принципала фізичної особи - резидента) (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник: - повне найменування юридичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія (категорія бенефіціара, яким є замовник, визначається відповідно до пункту 4 частини четвертої статті 2 Закону); - адреса місцезнаходження; 4) щодо суми гарантії (сума - зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами); 5) щодо назви валюти, у якій надається гарантія (зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 р. №34); 6) щодо дати початку строку дії гарантії (зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності); 7) щодо дати закінчення строку дії гарантії (зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Додатку №5, не настане); 8) щодо унікального номеру оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назви і веб-сайту інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) щодо тендерної документації: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмету закупівлі/частини предмету закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) щодо строку сплати коштів за гарантією (зазначається в робочих або банківських днях). 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: - назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; - ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Додатку №5); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії.
Статус: Архівована
Дата створення: 29-12-2022, 08:22:28
Дата архівування: 02-01-2023, 16:17:42
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Забезпечення тендерної пропозиції надається учасником процедури закупівлі в якості гарантії виконання зобов’язань перед замовником, що виникають у зв’язку з поданням тендерної пропозиції. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Забезпечення тендерної пропозиції надається у складі тендерної пропозиції через електронну систему закупівель. Розмір забезпечення тендерної пропозиції визначений, виходячи з очікуваної вартості предмета закупівлі, та становить 5000 грн. Платіжні реквізити: Отримувач/бенефіціар - АТ «Прикарпаттяобленерго», код за ЄДРПОУ 00131564, п/р UA 27 336503 0000026009302018152 в ТВБВ №10008/0143 філії - Івано-Франківського обласного управління АТ «Ощадбанк», Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. У разі продовження строку дії тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі повинен повідомити про це замовника через електронну систему закупівель та продовжити строк дії свого забезпечення тендерної пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції надається за формою, наведеною в Додатку №5, з урахуванням умов, викладених в тендерній документації. Учасникам процедури закупівлі заборонено відступати від встановленої форми. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 р. №2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» (із змінами) (далі - Вимоги), а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками, іншими фінансовими установами та страховими організаціями (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Додатку №5, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 р. №639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 р. №5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Додатку №5, є обов’язковими при складанні гарантії. 4. У реквізитах гарантії зазначається інформація: 1) щодо повного найменування гаранта: - повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; - код банку (у разі наявності); - адреса місцезнаходження; - поштова адреса для листування; - адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; - SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі: - повне найменування (для юридичної особи); - прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) (для фізичної особи); - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань (для принципала юридичної особи - резидента); - реєстраційний номер облікової картки платника податків (для принципала фізичної особи - резидента) (у разі наявності); - серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); - адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник: - повне найменування юридичної особи; - ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія (категорія бенефіціара, яким є замовник, визначається відповідно до пункту 4 частини четвертої статті 2 Закону); - адреса місцезнаходження; 4) щодо суми гарантії (сума - зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами); 5) щодо назви валюти, у якій надається гарантія (зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 р. №34); 6) щодо дати початку строку дії гарантії (зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності); 7) щодо дати закінчення строку дії гарантії (зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Додатку №5, не настане); 8) щодо унікального номеру оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєного електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назви і веб-сайту інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) щодо тендерної документації: - дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; - назва предмету закупівлі/частини предмету закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) щодо строку сплати коштів за гарантією (зазначається в робочих або банківських днях). 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: - назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; - ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Додатку №5); - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії.
Статус: Активна
Дата створення: 02-01-2023, 16:17:42
3. Забезпечення виконання договору
Застосовується до:
Переможця тендеру
Стосується:
Лоту Клеми,комплекти з роз’ємами,тримачі кришок,гвинтові перемикачі,перемички,мости- розмикачі,кліщі,викруток
Законодавство:
Учасник підтверджує, що
1 - Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Забезпечення виконання договору про закупівлю надається переможцем процедури закупівлі в якості гарантії виконання своїх зобов’язань за договором про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1 (один) % вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – застава, у вигляді грошових коштів, які перераховуються переможцем процедури закупівлі, не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Документом, що підтверджує внесення переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю являється платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок замовника. Застава вноситься на поточний рахунок замовника, з зазначенням в платіжному дорученні: отримувач - АТ «Прикарпаттяобленерго», код за ЄДРПОУ 00131564, п/р UA 27 336503 0000026009302018152 в ТВБВ №10008/0143 філії - Івано-Франківського обласного управління АТ «Ощадбанк», в графі «Призначення платежу»: «Забезпечення виконання договору на закупівлю клем,комплектів з роз’ємами,тримачів,кришок,гвинтових перемичок,перемичок,мостів-розмикачів,кліщів,викруток, без ПДВ». У разі якщо переможець закупівлі є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору у національній грошовій одиниці України – гривні на суму 1 (один) % вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення застави за офіційним курсом Національного банку України. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів переможця процедури закупівлі. У разі невиконання або неналежного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань за договором про закупівлю (як повністю так і частково), кошти, що надійшли в якості забезпечення виконання договору про закупівлю, не повертаються переможцю процедури закупівлі та перераховуються на рахунок замовника
Статус: Архівована
Дата створення: 29-12-2022, 08:22:28
Дата архівування: 02-01-2023, 16:17:42
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Повний опис умов та розміру надання забезпечення:
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 1 (один) % вартості договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – застава, у вигляді грошових коштів, які перераховуються переможцем процедури закупівлі, не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Документом, що підтверджує внесення переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю являється платіжне доручення з відміткою банку про здійснення платежу на рахунок замовника. Застава вноситься на поточний рахунок замовника, з зазначенням в платіжному дорученні: отримувач - АТ «Прикарпаттяобленерго», код за ЄДРПОУ 00131564, п/р UA 27 336503 0000026009302018152 в ТВБВ №10008/0143 філії - Івано-Франківського обласного управління АТ «Ощадбанк», в графі «Призначення платежу»: «Забезпечення виконання договору на закупівлю клем,комплектів з роз’ємами,тримачів,кришок,гвинтових перемичок,перемичок,мостів-розмикачів,кліщів,викруток, без ПДВ». У разі якщо переможець закупівлі є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору у національній грошовій одиниці України – гривні на суму 1 (один) % вартості договору в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення застави за офіційним курсом Національного банку України. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше ніж протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня настання зазначених обставин: - після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; - за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; - у випадках, передбачених статтею 43 Закону; - згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів переможця процедури закупівлі. У разі невиконання або неналежного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань за договором про закупівлю (як повністю так і частково), кошти, що надійшли в якості забезпечення виконання договору про закупівлю, не повертаються переможцю процедури закупівлі та перераховуються на рахунок замовника
Статус: Активна
Дата створення: 02-01-2023, 16:17:42
+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+-
Примітки до закупівлі
Вид предмету закупівлі:
Товари
+-
Документи
Інші
ФайлСтанДата та час
sign.p7s

SHA1: 461e97479e7f335fb9b77e669669f3fecc8271af; SHA2-384: 8fee12674e4e64e8c594e62cdd519b7a589e974222ffae498a134b11656d70c0803b404b242c07034a929ed2edb9bae3; Antivirus: passed

Експортовано:02-01-2023, 16:24:42
sign.p7s

SHA1: f844498fb24c4684f47289be59a3b9342ec6d836; SHA2-384: 1aa7d2b58a8156263bcc35ad8025d2d4608027cd49ef18bcb256613f0647fc581c6a7146078e1e16c79fe90ff3defff6

Видалено:29-12-2022, 08:40:25
П. 12. Протоко про внесення змін до тендерної документації .docx

SHA1: e7a6516cf5191722ce1b2eadc582ee3a6ca7e253; SHA2-384: 6a5d096411241c0e7f21734a191251235143a1e94a07b6600f93fc372824cd78e097239ffad1781b1e001dc8b00da72f; Antivirus: passed

Експортовано:02-01-2023, 16:17:49
ТД клеми.docx

SHA1: ec36fef52e5987e2280c9bcb80ffa448ba16dd08; SHA2-384: c28dc39468364abdbaeb28f997ad81caf7f87a2456bf6b26568e012a795fe56e55f09ff0585c2a685be983b61043bd81; Antivirus: passed

Експортовано:29-12-2022, 08:22:43
ТД клеми_ зміни.docx

SHA1: 4f1bbf74c1ff75071ae06ae6d419c7d2e92e886b; SHA2-384: 75df563dcafa2fd3c7d223d6091b8b24cc22b2bde8c19f78e2c8f5a79adadee73021cceecf31f5bf401722ba7f12bbbf; Antivirus: passed

Експортовано:02-01-2023, 16:17:48
Розмір файлу не повинен перевищувати 50MB
+ -
Не відбувся
Клеми,комплекти з роз’ємами,тр ...
820 000,00 UAH (з ПДВ)
Не відбувся
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія:
Поставка товару
Опис:
Розрахунки проводяться шляхом перерахування Покупцем грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 120 робочих днів з моменту поставки товарів
Тип оплати:
Пiсляоплата
Тип днів:
Робочі
Розмір оплати (%):
100
Період (днів):
120
Назва окремої частини предмета закупівлі (лота):
Клеми,комплекти з роз’ємами,тримачі кришок,гвинтові перемикачі,перемички,мости- розмикачі,кліщі,викруток
Ідентифікатор (лота):
71ab4efbbde5e63651df0ee460473538
Мінімальний крок аукціону:
8 200,00 UAH
Забезпечення тендерної пропозиції:
5 000,00 UAH
Початок аукціону:
Аукціон не відбувся
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Строк поставки/виконання робіт/надання послуг:Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

комплект з роз'ємами

34
штуки
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ Індустріальна,34/1 центральний склад
по 31-12-2023
31220000-4
Елементи електричних схем


клема з розмикачем

2000
штуки
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ Індустріальна,34/1 центральний склад
по 31-12-2023
31220000-4
Елементи електричних схем


клема з розмикачем

140
штуки
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ Індустріальна,34/1 центральний склад
по 31-12-2023
31220000-4
Елементи електричних схем


клема вимірювальна

1200
штуки
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ Індустріальна,34/1 центральний склад
по 31-12-2023
31220000-4
Елементи електричних схем


клема вимірювальна

180
Кіловат-година
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ Індустріальна,34/1 центральний склад
по 31-12-2023
31220000-4
Елементи електричних схем


клема прохідна

4350
штуки
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ Індустріальна,34/1 центральний склад
по 31-12-2023
31220000-4
Елементи електричних схем


клема прохідна

860
штуки
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ Індустріальна,34/1 центральний склад
по 31-12-2023
31220000-4
Елементи електричних схем


маркування для клем

90
штуки
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ Індустріальна,34/1 центральний склад
по 31-12-2023
31220000-4
Елементи електричних схем


маркування для клем

18
штуки
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ Індустріальна,34/1 центральний склад
по 31-12-2023
31220000-4
Елементи електричних схем


маркування для клем

50
штуки
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ Індустріальна,34/1 центральний склад
по 31-12-2023
31220000-4
Елементи електричних схем


маркування для клем

4
штуки
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ Індустріальна,34/1 центральний склад
по 31-12-2023
31220000-4
Елементи електричних схем


маркування для клем

45
штуки
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ Індустріальна,34/1 центральний склад
по 31-12-2023
31220000-4
Елементи електричних схем


маркування для клем

7
штуки
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ Індустріальна,34/1 центральний склад
по 31-12-2023
31220000-4
Елементи електричних схем


тримач кінцевий

400
штуки
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ Індустріальна,34/1 центральний склад
по 31-12-2023
31220000-4
Елементи електричних схем


кінцевий тримач

150
штуки
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ Індустріальна,34/1 центральний склад
по 31-12-2023
31220000-4
Елементи електричних схем


тримач для маркування

400
штуки
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ Індустріальна,34/1 центральний склад
по 31-12-2023
31220000-4
Елементи електричних схем


тримач для маркування

100
штуки
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ Індустріальна,34/1 центральний склад
по 31-12-2023
31220000-4
Елементи електричних схем


кінцева кришка

200
штуки
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ Індустріальна,34/1 центральний склад
по 31-12-2023
31220000-4
Елементи електричних схем


кінцева кришка

100
штуки
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ Індустріальна,34/1 центральний склад
по 31-12-2023
31220000-4
Елементи електричних схем


кінцева кришка

50
штуки
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ Індустріальна,34/1 центральний склад
по 31-12-2023
31220000-4
Елементи електричних схем


кінцева кришка

60
штуки
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ Індустріальна,34/1 центральний склад
по 31-12-2023
31220000-4
Елементи електричних схем


кінцева кришка

10
штуки
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ Індустріальна,34/1 центральний склад
по 31-12-2023
31220000-4
Елементи електричних схем


перемичка гвинтова

50
штуки
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ Індустріальна,34/1 центральний склад
по 31-12-2023
31220000-4
Елементи електричних схем


перемичка гвинтова

10
штуки
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ Індустріальна,34/1 центральний склад
по 31-12-2023
31220000-4
Елементи електричних схем


місток-розмикач

50
штуки
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ Індустріальна,34/1 центральний склад
по 31-12-2023
31220000-4
Елементи електричних схем


місток-розмикач

20
штуки
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ Індустріальна,34/1 центральний склад
по 31-12-2023
31220000-4
Елементи електричних схем


перемикач

120
штуки
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ Індустріальна,34/1 центральний склад
по 31-12-2023
31220000-4
Елементи електричних схем


перемичка

40
штуки
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ Індустріальна,34/1 центральний склад
по 31-12-2023
31220000-4
Елементи електричних схем


штирьова вставка

1000
штуки
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ Індустріальна,34/1 центральний склад
по 31-12-2023
31220000-4
Елементи електричних схем


коннектор

100
штуки
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ Індустріальна,34/1 центральний склад
по 31-12-2023
31220000-4
Елементи електричних схем


коннектор

500
штуки
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ Індустріальна,34/1 центральний склад
по 31-12-2023
31220000-4
Елементи електричних схем


коннектор

500
штуки
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ Індустріальна,34/1 центральний склад
по 31-12-2023
31220000-4
Елементи електричних схем


клема з розмикачем

200
штуки
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ Індустріальна,34/1 центральний склад
по 31-12-2023
31220000-4
Елементи електричних схем


інструмент для затягування клем

11
штуки
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ Індустріальна,34/1 центральний склад
по 31-12-2023
31224000-2
З’єднувачі та контактні елементи


інструмент для зняття ізоляції

4
штуки
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ Індустріальна,34/1 центральний склад
по 31-12-2023
31220000-4
Елементи електричних схем


кліщі для обпресування

4
штуки
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ Індустріальна,34/1 центральний склад
по 31-12-2023
31220000-4
Елементи електричних схем


викрутки

6
штуки
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ Індустріальна,34/1 центральний склад
по 31-12-2023
31224000-2
З’єднувачі та контактні елементи


викрутка

6
штуки
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ Індустріальна,34/1 центральний склад
по 31-12-2023
31220000-4
Елементи електричних схем


прохідна клема

14
штуки
76014 Україна Івано-Франківська область Івано-Франківськ Індустріальна,34/1 центральний склад
по 31-12-2023
31220000-4
Елементи електричних схем


+-
Пропозиції

Кваліфікація Учасників

Інформація про Учасника
Рішення підписано
Ім'я:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДП СВ АЛЬТЕРА ІВАНО-ФРАНКІВСЬК"   Досьє YouControl
Статус:
кваліфікаційна комісія відмовила переможцю
Контактна інформація:
Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Левинського 3а, 76014, Микуш Олег
Остаточна пропозиція:
819 994,73 UAH, з ПДВ
Документи пропозиції:
Документи рішення:
Період подачі оскарження:
по 22-01-2023, 00:00

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей

Дата публікації: 13-01-23, 10:42:18
24

ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) Уповноваженої особи з питань закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Прикарпаттяобленерго» від _13 січня 2023р. № _446/2____ м. Івано-Франківськ 1. Найменування замовника: Приватне акціонерне товариство «Прикарпаттяобленерго». 2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 00131564. 3. Місцезнаходження замовника: вул. Індустріальна, буд. 34, м. Івано-Франківськ, 76014. 4. Категорія замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання (згідно з п. 4 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIІІ (із змінами) (далі – Закон). 5. Конкурентна процедура закупівлі: Відкриті торги з особливостями. 6. Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2022-12-29-000274-a 7. Назва предмета закупівлі: Клеми, комплекти з роз’ємами, тримачі кришок, гвинтові перемикачі, перемички, мости-розмикачі, кліщі, викруток 8. Найменування учасника процедури закупівлі (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи): Товариство з обмеженою відповідальністю «ДВ СП АЛЬТЕРА ІВАНО-ФРАНКІВСЬК» Порядок денний: 1.Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «ДП СВ АЛЬТЕРА ІВАНО-ФРАНКІВСЬК» (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі «Клеми, комплекти з роз’ємами, тримачі кришок, гвинтові перемикачі, перемички, мости-розмикачі, кліщі, викруток», 31220000-4: Елементи електричних схем за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2022-12-29-000274-a Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) без застосування частини шістнадцятої зазначеної статті та з урахуванням положень пункту 40 Особливостей. Згідно з пунктом 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. На виконання норм пункту 40 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, такого змісту: 1. Відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 Тендерної документації Учасник процедури закупівлі завантажує в електронну систему закупівель цінову пропозицію, оформлену згідно з номенклатурним переліком визначеному у Додатку 4 Тендерної документації. Учасник подав цінову пропозицію, але вона не відповідає номенклатерному переліку визначеному у Додатку 4 Тендерної документації. 2. Відповідно до п.8 «Кваліфікаційні критерії до учасників» розділу 3 Тендерної документації Учасник повинен був подати документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям. Учасник у складі тендерної пропозиції подав документи про наявність документально-підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. Надані первинні документи (видаткові накладні), що підтверджують факт виконання аналогічних договорів, не відповідають умовам даних договорів, оскільки дані видаткові накладні є раніших років, якими були укладені договори. Виходячи з цього неможливо визначити кількісний обсяг виконання аналогічних договорів з постачання товарів. Для усунення виявлених порушень учасник повинен завантажити: 1.Відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 Тендерної документації Учасник процедури закупівлі завантажує в електронну систему закупівель цінову пропозицію, оформлену згідно з номенклатурним переліком визначеному у Додатку 4 Тендерної документації. 2.Відповідно до п.8 «Кваліфікаційні критерії до учасників» розділу 3 Тендерної документації Учасник повинен був подати документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 40 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей в інформації та документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Уповноважена особа з питань закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Прикарпаттяобленерго» Василь КОСТЮК Вимога про усунення невідповідностей 1.Відповідно до п.1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 Тендерної документації Учасник процедури закупівлі завантажує в електронну систему закупівель цінову пропозицію, оформлену згідно з номенклатурним переліком визначеному у Додатку 4 Тендерної документації. 2.Відповідно до п.8 «Кваліфікаційні критерії до учасників» розділу 3 Тендерної документації Учасник повинен був подати документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям.

Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 14-01-23, 10:42:18

Пропозиції Учасників

Пропозицію подав:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДП СВ АЛЬТЕРА ІВАНО-ФРАНКІВСЬК"   Досьє YouControl
Остаточна пропозиція:
819 994,73 UAH, з ПДВ
Інформація про субпідрядника:
-
Підпис:
підписано
Документи:
Тип документа:
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
1. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська
2. Забезпечення тендерних пропозицій
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
3. Забезпечення виконання договору
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ