Закупівлю оголошено - 11-11-2025, 12:17. Дата останніх змін - 11-11-2025, 12:17

Швидкозшивачі та супутнє приладдя

Швидкозшивачі та супутнє приладдя... Державна закупівля - UA-2025-11-11-007229-a Швидкозшивачі та супутнє приладдя від замовника Державний університет "Житомирська політехніка " від 11/11/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-11-11-007229-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-11-11-008623-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 11-11-2025, 12:17
по 17-11-2025, 00:00

тека справа картонна без механізму - 3000 шт, тека Economix конверт на кнопці пласт А4 - 500 шт Місцезнаходження замовника: 10005, Україна, Житомирська обл., Житомир, вул. Чуднівська, 103. Закупівля проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» , з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» , постанови Кабінету Міністрів України від 14.09.2020 № 822 «Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу» . Відповідно до п.10 Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» - Замовники, у тому числі централізовані закупівельні організації, здійснюють закупівлі товарів і послуг, вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень шляхом застосування відкритих торгів у порядку, визначеному цими особливостями, та/або шляхом використання електронного каталогу для закупівлі товару відповідно до порядку, встановленого постановою Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2020 р. № 822 “Про затвердження Порядку формування та використання електронного каталогу”, з урахуванням положень, визначених цими особливостями.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
15500
15 500 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Державний університет "Житомирська політехніка "
ЄДРПОУ:05407870 Досьє YouControl
Контактна особа:Власюк Олена Василівна
Телефон:380412241948
E-mail:elenavlassuk@gmail.com
Місцезнаходження:
10005, Україна, Житомирська область,Житомир, ВУЛИЦЯ ЧУДНІВСЬКА, будинок 103
1



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папки-швидкозшивачі

3 000
штука
10005 , Україна , Житомирська область , Житомир , вул. Чуднівська, 103 ,
по 10-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БрендІМАГОАктивна11-11-2025, 12:16
Тип обкладинки швидкозшивачанепрозораАктивна11-11-2025, 12:16
Формат паперуА4Активна11-11-2025, 12:16
Матеріал обкладинкикартонАктивна11-11-2025, 12:16
КолірбілийАктивна11-11-2025, 12:16
Кількість аркушіввід 50 до 50штукаАктивна11-11-2025, 12:16
Товщина обкладинкивід 380 до 380мікрометрАктивна11-11-2025, 12:16
Зі змінним індексомТак, НіАктивна11-11-2025, 12:16
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папки для переміщення документів

500
штука
10005 , Україна , Житомирська область , Житомир , вул. Чуднівська, 103 ,
по 10-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
БрендECONOMIXАктивна11-11-2025, 12:16
Тип папкина кнопціАктивна11-11-2025, 12:16
КолірбірюзовийАктивна11-11-2025, 12:16
Матеріал обкладинкиполіпропіленАктивна11-11-2025, 12:16
ФорматA4Активна11-11-2025, 12:16
Товщина обкладинкивід 180 до 180мікрометрАктивна11-11-2025, 12:16
Металеве обрамлення кутівТак, НіАктивна11-11-2025, 12:16
Місткість аркушіввід 50 до 50штукаАктивна11-11-2025, 12:16
Виїмкка для пальцяТак, НіАктивна11-11-2025, 12:16
Окантовка з тканиниТак, НіАктивна11-11-2025, 12:16
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:11-11-2025, 12:17:42
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:11-11-2025, 12:17:04
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки проводяться Замовником в національній валюті в безготівковому порядку шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника протягом 180 календарних днів на підставі видаткової накладної, яка засвідчує факт поставки Товару за наявності бюджетного фінансування. У разі затримки фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється з урахуванням ресурсної забезпеченості єдиного казначейського рахунка в черговості зазначеній в пункті 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, що затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 09 червня 2021 року № 590. Затримка оплати за Товар з підстав затримки фінансування Покупця не є порушенням умов цього Договору.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          180
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ