Закупівлю оголошено - 31-10-2025, 09:07. Дата останніх змін - 31-10-2025, 09:07

Папки на зав'язках

Папки на зав'язках... Державна закупівля - UA-2025-10-31-000630-a Папки на зав'язках від замовника Військово – медичний клінічний центр Західного регіону від 10/31/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-10-31-000630-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-10-30-012512-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 31-10-2025, 09:07
по 05-11-2025, 07:00

Порядок здійснення оплати Оплата товару здійснюється банківським переказом на рахунок Продавця, що зазначений в цьому Договорі. Розрахунки за наданий товар проводяться після фактичного його отримання та належним чином оформлених документів, що складаються з Рахунка – фактури та видаткової накладної (в двох екземплярах підписаних Продавецем протягом 14-ти банківських днів ( за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Покупця за даним кодом видатків). Видаткова накладна підписується Сторонами при відсутності заперечень Сторін, а саме заперечень Покупця відносно якості, кількості та своєчасності надання товару. Поставка Товару Поставка Товару на виконання цього Договору здійснюється протягом календарного року згідно заявки (замовлення) Покупця. При поставці товару Продавець повинен надавати копії сертифікатів (паспортів) якості на Товар. Датою поставки Товару є дата вказана в накладній, проставлена уповноваженим представником Покупця в день його прийняття. Товар затарюється (пакується) таким чином, щоб виключити псування та/або знищення його на період поставки. Вартість тари та пакування входить до ціни Товару, тара не повертається. Товар відвантажується на умовах DDP склад Замовника у м. Львів вул. Личаківська, 26 згідно Міжнародних правил тлумачення термінів «ІНКОТЕРМС» (у редакції 2010 р.), які застосовуються з урахуванням особливостей, пов'язаних із внутрішньодержавним характером Договору, а також тих особливостей, які випливають з умов Договору. Покупець приймає Товар: за кількістю - відповідно до накладної; за якістю - відповідно до документації, що засвідчує якість товару. Перехід права власності на Товар від Продавець до Покупця настає в момент передачі товару та підписання накладної уповноваженим представником Покупця.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
5000
5 000 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Військово – медичний клінічний центр Західного регіону
ЄДРПОУ:08160677 Досьє YouControl
Контактна особа:Никифорчук Сергій Іванович
Телефон:380679041374
E-mail:Nikiforchuk77@ukr.net
Місцезнаходження:
Україна, Львівська область,Львів, 79010, м. Львів вул. Личаківська, 26, Хірургічний корпус, каб. 104
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Папки на зав'язках

1 000
штука
79010 , Україна , Львівська область , Львів , 79010, м. Львів вул. Личаківська, 26, Хірургічний корпус, каб. 104 ,
з 31-10-2025 по 30-11-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Бренд4OFFICE, AXENT, BUROMAX, ECONOMIX, NORMA, ROMUS, UNITED OFFICEАктивна31-10-2025, 09:06
Матеріал обкладинкикартонАктивна31-10-2025, 09:06
Типдля паперівАктивна31-10-2025, 09:06
Видз клеєним клапаномАктивна31-10-2025, 09:06
Формат паперуA4Активна31-10-2025, 09:06
Колірбілий, сірийАктивна31-10-2025, 09:06
Кількість аркушіввід 10 до 10штукаАктивна31-10-2025, 09:06
Товщина обкладинкивід 0.3 до 0.3міліметрАктивна31-10-2025, 09:06
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:31-10-2025, 09:07:00
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:31-10-2025, 09:06:52
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Робочі
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          14
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ