Закупівлю оголошено - 04-09-2025, 18:00. Дата останніх змін - 04-09-2025, 18:00

Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм)

Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм)... Державна закупівля - UA-2025-09-04-014240-a Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм) від замовника КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКА ОБЛАСНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ М.ЛУЦЬКА" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ від 9/4/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-09-04-014240-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-09-04-017479-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 04-09-2025, 18:00
по 10-09-2025, 09:00

Розрахунки за Товар здійснюються шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника, наведений в реквізитах Постачальника, на підставі видаткової накладної. Оплата здійснюється Замовником протягом 15 календарних днів після поставки Товару.Поставка товару здійснюється партіями згідно заявок замовника протягом 4-ох робочих днів з моменту отримання замовлення. Поставка здійснюється до 31.12.2025 року.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Очікування пропозицій
Бюджет:
41500
41 500 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКА ОБЛАСНА ПСИХІАТРИЧНА ЛІКАРНЯ М.ЛУЦЬКА" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
ЄДРПОУ:05384318 Досьє YouControl
Контактна особа:Людмила Бойко
Телефон:380956038261
E-mail:vopl111@ukr.net
Місцезнаходження:
45601, Україна, Волинська область,с. Липини, ВУЛИЦЯ ТЕРЕМНІВСЬКА, будинок 98
0



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм)

12 000
штука
45601 , Україна , Волинська область , с. Липини , ВУЛИЦЯ ТЕРЕМНІВСЬКА, будинок 98 ,
по 31-12-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
Призначеннядля закладів охорони здоров'яАктивна04-09-2025, 18:00
ФорматА4 (297х210 мм)Активна04-09-2025, 18:00
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:04-09-2025, 18:00:12
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:04-09-2025, 18:00:03
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Опис:
          Розрахунки за Товар здійснюються шляхом перерахування грошових коштів на рахунок Постачальника, наведений в реквізитах Постачальника, на підставі видаткової накладної. Оплата здійснюється Замовником протягом 15 календарних днів після поставки Товару.
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          15
          +-
          Пропозиції
          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ