Закупівлю оголошено - 29-08-2025, 09:54. Дата останніх змін - 05-09-2025, 11:43

Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм) .

Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм) .... Державна закупівля - UA-2025-08-29-001229-a Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм) . від замовника Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча лікарня № 5" Харківської міської ради від 8/29/2025 на онлайн торговельному майданчику в Україні ➤ e-tender.ua. E-tender logo
Оголошення про проведення.pdf
Закупівля: UA-2025-08-29-001229-a / на ProZorro / на DoZorro
Рядок плану закупівлі та обґрунтування: UA-P-2025-08-28-004910-a
Період подачі пропозицій
Очікується
Триває
Завершився
з 29-08-2025, 09:54
по 03-09-2025, 10:00

згідно ДК 021:2015 22820000-4 Бланки(Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм)) Технічні вимоги до товару 1.Листок призначень лікарських засобів, клінічног харчування … .Призначення: для закладів охорони здоров`я Форма затвердження: за зразком замовника Формат: А4 (297х210). Тип паперу: офсет Кількість аркушів: 1 Кількість сторінок: 1 Всього: 400 штук. 2.Листок лікарських призначень .Призначення: для закладів охорони здоров`я Форма затвердження: за зразком замовника Формат: А4 (297х210). Тип паперу: газетний Кількість аркушів: 1 Кількість сторінок: 2 Всього: 400 штук. 3.Листок призначень. Припаратів наркотичних засобів… .Призначення: для закладів охорони здоров`я Форма затвердження: за зразком замовника Формат: А4 (297х210). Тип паперу: офсет Кількість аркушів: 1 Кількість сторінок: 2 Всього: 400 штук. 4.Критерії визначення пацієнта дитячого віку, що потребує поліативної допомоги .Призначення: для закладів охорони здоров`я Форма затвердження: за зразком замовника Формат: А4 (297х210). Тип паперу: офсет Кількість аркушів: 1 Кількість сторінок: 1 Всього: 400 штук. 5.План спостереження пацієнта дитячого віку, що потребує поліативної допомоги .Призначення: для закладів охорони здоров`я Форма затвердження: за зразком замовника Формат: А4 (297х210). Тип паперу: офсет Кількість аркушів: 1 Кількість сторінок: 2 Всього: 400 штук. 6.Шкала БАРТЕЛЬ .Призначення: для закладів охорони здоров`я Форма затвердження: за зразком замовника Формат: А4 (297х210). Тип паперу: офсет Кількість аркушів: 1 Кількість сторінок: 2 Всього: 400 штук. 7.Оцінка стану дитини .Призначення: для закладів охорони здоров`я Форма затвердження: за зразком замовника Формат: А4 (297х210). Тип паперу: офсет Кількість аркушів: 1 Кількість сторінок: 2 Всього: 400 штук. 8.Шкали для оцінки інтенсивності болю .Призначення: для закладів охорони здоров`я Форма затвердження: за зразком замовника Формат: А4 (297х210). Тип паперу: офсет Кількість аркушів: 1 Кількість сторінок: 1 Всього: 400 штук. 9.Шкала надання паліативної допомоги ( РРS) .Призначення: для закладів охорони здоров`я Форма затвердження: за зразком замовника Формат: А4 (297х210). Тип паперу: офсет Кількість аркушів: 1 Кількість сторінок: 1 Всього: 400 штук. 10. Статкарта з інтервенціями відділення дитячий ХОСПІС .Призначення: для закладів охорони здоров`я Форма затвердження: за зразком замовника Формат: А4 (297х210). Тип паперу: офсет Кількість аркушів: 1 Кількість сторінок:2 Всього: 400 штук. Разом: 4000 шт Продавець гарантує відповідність товару, що ним поставляється Покупцеві вимогам відповідних стандартів та технічних умов на ці види товару, при умові додержання Покупцем правил зберігання. Кожна партія відвантаженого товару супроводжується накладною і податковою накладною та іншими необхідними для даного виду товару документами. Постачання здійснюється на адресу Замовника: м. Харків, Стадіонний проїзд 6/5 згідно заявок замовника за рахунок Постачальника у термін до 15вересня 2025 року. Оплата товару здійснюється шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Продавця протягом 20 календарних днів з дня отримання товару. У разі несвоєчасного надання усіх необхідних документів на товар, термін розрахунків продовжується на відповідну кількість днів протермінування.

Запит (ціни) пропозицій
Статус:Завершена закупівля
Бюджет:
5500
5 500 UAH (з ПДВ)
Вид предмету закупівлі:Товари
Оцінка пропозицій:За вартістю придбання
Попередній етап:ТакПерейти до відбору
Замовник:Комунальне некомерційне підприємство "Міська дитяча лікарня № 5" Харківської міської ради
ЄДРПОУ:02003528 Досьє YouControl
Контактна особа:ОЗЕРОВА Тетяна
Телефон:380577250682
E-mail:hmdl-5@ukr.net
Місцезнаходження:
61099, Україна, Харківська область,Харків, вулиця Каденюка, будинок 43
2



+ Лоти з моїми пропозиціями + відкрити всі - закрити всі
+ -
Закупівля:
+-
Позиції
Конкретна назва предмета закупівліКількість / Од.виміруАдреса доставки / Період доставкиКласифікатор ДК 021:2015 (CPV)Класифікатори

Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм)

4 000
штука
61099 , Україна , Харківська область , Харків , вул.Каденюка, буд.43 ,
по 15-09-2025


Технічні характеристики:
ОПИС ХАРАКТЕРИСТИКИЗНАЧЕННЯОДИНИЦІ ВИМІРУСтатусДата публікації
ФорматА4 (297х210 мм)Активна29-08-2025, 09:51
Призначеннядля закладів охорони здоров'яАктивна29-08-2025, 09:51
+ -
Документи
Тип документа: Оголошення про проведення закупівлі
    Файл
    Тип
    Приватність
    Стан
    Дата та час
    Дії
    Оголошення про проведення закупівлі
    публічнийЕкспортовано:29-08-2025, 09:53:56
      Тип документа: Проект договору
        Файл
        Тип
        Приватність
        Стан
        Дата та час
        Дії
        Проект договору
        публічнийЕкспортовано:29-08-2025, 09:52:58
          Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
          Подія:
          Поставка товару
          Тип оплати:
          Пiсляоплата
          Тип днів:
          Календарні
          Розмір оплати(%):
          100
          Період (днів):
          20
          +-
          Пропозиції

          Кваліфікація Учасників

          Інформація про Переможця
          Ім'я:
          ФОП Піхотенко Олег Григорович   Досьє YouControl
          Статус:
          учасник виграв закупівлю
          Контактна інформація:
          Україна, Запорізька область, Зпоріжжя, вул. Незалежної України, 39в, кв. 24, 69037, Піхотенко Олег Григорович
          Остаточна пропозиція:
          2 800 UAH, з ПДВ
          Документи пропозиції:
          Документи рішення:
          Дата акцепта:
          03-09-2025, 14:58
          Договір
          Договір опубліковано
          Системний номер договору:
          UA-2025-08-29-001229-a-b1
          Номер договору:
          418
          Дата підписання договору:
          05-09-2025, 10:00
          Строк дії договору:
          з 05-09-2025 по 31-12-2025
          Опис договору:
          Бланки для закладів охорони здоров'я, А4 (297х210 мм)
          2 800 UAH
          Ціна договору
          2 800 UAH
          Ціна договору без ПДВ

          Пропозиції Учасників

          Пропозицію подав:
          ФОП Піхотенко Олег Григорович   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          2 800 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          02-09-2025, 10:34:04
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          2 880 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          29-08-2025, 10:55:17
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          Пропозицію подав:
          ФОП Жилінкова Людмила Вікторівна   Досьє YouControl
          Остаточна пропозиція:
          3 920 UAH, з ПДВ
          Позиції:
          Підпис:
          підписано
          Дата та час подання пропозиції:
          02-09-2025, 11:53:52
          Документи:
          Тип документа:

          Увага! При внесенні змін до пропозиції, Вам необхідно знову накласти підпис.

          ПОДАТИ ПРОПОЗИЦІЮ